Marketing za sve

Brendiranje

Želimo za vas stvoriti prepoznatljivu i nezaboravnu prisutnost brenda, koji odjekuje kod vaših potrošača i donosi rezultate.

Bilo da kreirate strategiju brenda za poticanje rasta brenda ili rebrendiranje vašeg poslovanja, naše profesionalne usluge brendiranja pomažu vašem poduzeću u stvaranju, razvoju i upravljanju vlastitim brendom kroz različite faze njegovog životnog ciklusa.

Usredotočeni smo na stvaranje vrhunske usluge za klijente

Google recenzija
Clutch recenzija
Glassdoor recenzija
Clutch web dizajn
Clutch SEO agencija
Clutch content usluge
SEmrush certificirani partner

Koje su prednosti brendiranja?

Bez obzira koliko brend bio jak u realnom svijetu, kada se postavi na mreži njegov uspjeh će zavisiti isključivo je li on odgovarajuće predstavljen u odnosu na konkurentsko online okruženje.

Svaki detalj identiteta brenda utječe na prepoznavanje. Od paleta boja do dizajna logotipa. Analizom i istraživanjem onoga što privlači i zadržava vašu ciljanu publiku, možete donijeti prave odluke o brendiranju koje razvijaju trenutnu vezu između vašeg brenda i potencijalnih potrošača.

Brendiranje može izgraditi imidž koji će odabrana ciljna publika podijeliti sa svojim prijateljima, obitelji i kolegama - stvarajući izglede i potencijalne kupce, za koje je vjerojatnije da će postati krajnji kupci.

Brendiranje je ključni pokretač zadržavanja kupaca i stvaranja dugotrajnih odnosa s lojalnim kupcima koji ostvaruju konverzije.

Kako brendiranje utječe na posjetitelja?

Od trenutka kada se vaša web stranica učitala pred očima vaših posjetitelja, ona počinje komunicirati gomilu poruka. Prve poruke koje se registriraju u korisnikovoj svjesnosti nije riječ. Govorimo o djelićima sekunde.

Stvaranje emocije: na kompletan vizual web stranice koji  izaziva. Pozitivna emocija znači više šanse da novi posjetitelj vašeg web mjesta s interesom nastavi istraživati dalje.

Ako je taj osjećaj negativan onda bolje za vas da su vam tekstovi i ostale poruke jako oštroumne i uvjerljive, inače ste ga nepovratno izgubili.

Prema obavljenim istraživanjima, na webu samo 58% posjetitelja vjeruje da se online informacijama može vjerovati.

Četiri od pet web korisnika kaže, da osjećaj da mogu vjerovati nekoj web stranici ključno utječe na njihovu odluku da je posjete. 

Koja je uloga poduzeća u brendiranju?

Ključna stvar u brendiranju je konzistentnost u prezentaciji, bez obzira na to što želite iskomunicirati. Sve što se radi, mora pričati o vašem brendu (osobnom ili poduzeća).

Predstavljanje nekonzistentne slike vas, vašeg proizvoda ili usluge zbunjuje kupca. Bilo koji element komunikacije s kupcem, uključujući reklamu, PR, sam proizvod - bilo koja točka utjecaja na kupca mora prenositi jednoobraznu i nedvosmislenu poruku.

Sve se svodi na iskustvo, koje će kupac imati s određenim brendom. Bilo koji način, na koji će se proizvod približiti kupcu i omogućiti mu da ga osobno proba je najbolji način promocije.

Brendirati sebe, vaše poduzeće ili proizvod možete ako odaberete jednu ili obje mogućnosti:

  • Oglašavanje: ulaganje značajne sume novca na reklame (banneri, poveznice, tisak ...);
  • PR kampanja: pokretanje online PR kampanje s mnogo manje novca.
web dizajn i brendiranje

Trenutni projekti brendiranja

Zašto su vam potrebne usluge brendiranja?

Brendiranje je kulminacija vašeg kompletnog marketinškog procesa. U njemu se sažimaju svi elementi marketinškog miksa, vaš kompletan biznis.

Kada se dobro odradi brendiranje može povećati prepoznatljivost, podržati promociju od "usta do usta" i potaknuti lojalnost kupaca.

Koji su koraci ostvarivanja online brendiranja?

  • Procjena online dostignuća konkurencije

Uspjeh brenda se najčešće kod korisnika uspoređuje s dostignućima koje su ostvarile konkurentske tvrtke online. Primjerice: ako građevinska tvrtka prodaje građevinske materijale online, bilo bi logično da i ostale slijede taj primjer.

  • Kreiranje funkcionalne web stranice

U odnosu na djelatnost u kojoj se poduzeće sa svojim brendom nalazi potrebno je napraviti najadekvatniji konceptualni model unaprjeđenja utjecaja brenda.

Primjerice: tvrtke iz zdravstvene djelatnosti trebale bi posjedovati web stranicu gdje medicinski stručnjaci ili liječnici objavljuju stručne blog članke iz djelatnosti. Ostvaruje se na osnovu prethodnih marketinških istraživanja.

  • Kreiranje programa online lojalnosti

Kreiranje koncepta online prisustva poduzeća i njegovih brendova koje vodi unapređenju lojalnosti korisnika se ostvaruje putem programa online lojalnosti, koji se nalazi u sklopu koncepta prisustva poduzeća - strategijom marketing miksa.

Oglašavanje brenda važan aspekt online brendiranja

  • Osmišljavanje i provođenje online reklamnih kampanja

Tehnike i tehnologije koje čine internet se mogu kvalitetno iskoristiti za oglašavanje brenda na adekvatan način, primjeren online okruženju. Skupno ostvaruju veće efekte nego u slučaju pojedinačnih "ad-hoc" radnji.

  • Procjena i unaprjeđenje efekata online brendiranja

Kako je svaka faza podložna preciznim evaluacijama u samom toku kreiranja i provođenja plana online brendiranja, mogu se obaviti korekcije koje vode uspostavljanju cilja online brendiranja.

Lako dostupni efekti uspješnosti (statistike posjećenosti, ROI analiza, itd.) direktno ukazuju na smjernice unapređenja brendiranja. Poduzeća bi ih trebala vrlo brzo implementirati, jer konkurencija ne čeka.

Kako provodimo brendiranje proizvoda?

Borba brendova na mreži se odvija na isti način kao i na policama supermarketa ili u izlozima prodavaonica. Ono što internet čini posebnim je njegova veličina. Sam pojam brendiranja je nastao kao rezultat globalnog tržišta, odnosno povećanja ponude na tržištu.

Kada imate samo jedan proizvod u nekoj grani tržišta, onda svijest potrošača o njemu i nije bitna. Kada u ponudi na tržištu postoji pedeset različitih proizvoda, onda brendiranje i njegovi zakoni postaju neprikosnoveni.

Naši stručnjaci za content marketing s vama osmišljavaju poruku vaše web stranice. Sve ostale poruke bit će u funkciji ove osnovne poruke.

Mora biti prepoznatljiva svakome. Da bi se našla prava mjera između jednostavnosti (minimalne prepoznatljivosti poruke) i njenog obujma (dužine teksta) obavlja se detaljno testiranje.

Najvažnije je imati na umu, da slogan nije namijenjen samo vama ili vašim suradnicima, nego običnom čovjeku, koji o ideji koju želite predstaviti nikada nije čuo.

Što uključuje proces stvaranja brenda?

Stvaranje brenda je proces kojim se razvija i oblikuje identitet poduzeća, proizvoda ili usluge kako bi se istaknuo na tržištu. 

  • Istraživanje tržišta: analiziranje konkurencije, ciljne publike i trendova u industriji. Ako je riječ o postojećem poslovanju, razumijevanje trenutnog izgleda brenda, njegovih snaga i slabosti;
  • Definiranje identiteta: jasno definiranje ciljeva i vrijednosti koje brend predstavlja. Identifikacija demografskih i psihografskih karakteristika potencijalnih kupaca;
  • Razvijanje brend strategije: pozicioniranje brenda u odnosu na konkurenciju i njegova jedinstvena ponuda vrijednosti. Razvijanje ključnih poruka i stila komunikacije koji će se koristiti u svim marketinškim materijalima;
  • Kreiranje vizualnog identiteta: odabir imena koje je lako prepoznatljivo i pametno. Dizajn logotipa koji vizualno predstavlja brend i njegova načela. Odabir boja i fontova koji će se koristiti u svim marketinškim materijalima;
  • Razvoj web stranice: dizajn i razvoj web stranice koja odražava brend identitet i osigurava korisničko iskustvo;
  • Implementacija i lansiranje: planiranje i provedba strategije za lansiranje brenda na tržištu, koristeći PR, društvene mreže, reklame i druge kanale za predstavljanje brenda široj publici;
  • Praćenje i prilagodba: praćenje prihvaćanja brenda na tržištu i mjerenje uspjeha kroz različite KPI-eve. Na temelju povratnih informacija i analize prilagoditi strategije i materijal kako bi se poboljšala učinkovitost brenda.

Oživite svoj brend i postanite prepoznatljivi!

Želite da vaš brend govori samo za sebe? Pružamo sveobuhvatne usluge brendiranja koje će vam pomoći da stvorite jedinstven identitet i osvojite tržište.

S nama, vaša vizija postaje stvarnost kroz strateške kampanje i inovativne pristupe.

Što uključuje naš proces brendiranja?

  • Provodimo radionice i intervjue: kako bi prikupili zahtjeve, razradili ideje i razjasnili vaš poslovni model, proces i razlog postojanja;
  • Definiramo što, kako i zašto - stoji iza brenda: kako bi vaše strateško usmjerenje i identitet bili u skladu s vašim poslovnim ciljevima, internom kulturom i potrebama vaših kupaca;
  • Definiramo ciljnu publiku: s kojom želite jasno razgovarati o brendu na način koji odjekuje;
  • Provodimo analizu konkurenata: kako bismo identificirali nedostatke, mogućnosti i ključne diferencijatore za učinkovito pozicioniranje vašeg poslovanja na tržištu;
  • Pomažemo definirati glas i osobnost vašeg brenda: uključujući smjernice, primjere i rječnik, koji će utjecati na vašu dosljednu komunikaciju i pomoći vam u izgradnji odnosa s vašim klijentima.

Prezentiramo i promoviramo vaš brend

Koristeći vašu strategiju brenda s vama ćemo raditi na stvaranju vizualnog identiteta i prepoznatljive komunikacije za vaš brend.

Provodimo proces brendiranja u 4 faze

1. Definiranje vaše ciljane publike i misije vašeg brenda i određivanje ciljeva projekta

Otkrivanje brenda je mjesto gdje upoznajemo detalje vašeg brenda. Nakon što shvatimo vas, vašu publiku i vaše potrebe, pomažemo vam da pronađete svoju idealnu tržišnu poziciju, kako biste stvorili vlastiti prostor za svoj brend.

2. Postavljanje KPI-ija, identificiranje mogućnosti brenda i stvaranje dojmljive poruke

U ovoj fazi naši stručnjaci za brendiranje daju sveobuhvatan strateški okvir za razvoj vašeg brenda na više kanala. Ovaj djelotvorni plan nam pomaže da ocrtamo put do mjerljivih rezultata za vaš projekt.

3. Dizajniranje logotipa, definiranje i oblikovanje vizualnih elemenata vašeg brenda

Proces dizajna logotipa uključuje razmišljanje, skiciranje i stvaranje višestrukih koncepata logotipa, s pratećim elementima vizualnog identiteta za online i offline kanale.

TEMELJNI MODEL BRENDA

4. Kreiranju brend vodiča, definiranje pravilne i nepravilne upotrebe elemenata vašeg brenda i određivanje smjernica za stvaranje dosljednosti među kanalima

Knjiga brenda i vodič sadrže sve bitne informacije o brendu na jednom mjestu, omogućujući pristup zaposlenicima i dionicima. Osim logotipa, to uključuje prateće elemente brenda kao što su tipografija, primarne i sekundarne palete boja, izbor slika, ikonografija marke i više.

Što uključuje usluga brendiranja?

Naš provjereni proces strategije online brendiranja uključuje faze otkrivanja, istraživanja, utemeljenja i pozicioniranja vašeg brend. Osmišljene su kako bi uskladile vaš brend oko jedinstvene vrijednosti koju nudite.

Izrađujemo prilagođene strategije za svakog klijenta, temeljene na temeljitom istraživanju djelatnosti, publike i konkurencije za brendiranje proizvoda i poduzeća.

Dizajn logotipa

Kada je riječ o brendiranju i slanju poruka prema vani, dosljednost je ključna kako bi vaša publika razumjela vašu ponudu i ono za što se zalažete. Pomoći ćemo da uspostavite smjernice brenda s prepoznatljivim dizajnom logotipa, kako biste osigurali da se vizualni identitet vašeg brenda koristi ispravno, dosljedno i s utjecajem, na svim platformama i kanalima.

Davanje naziva brenda

Stvaranje jedinstvenog i nezaboravnog naziva vašeg brenda počiva na našim promišljenim uvidom - tržišno vođenim pristupom davanju naziva brenda. Tim dokazanim procesom, uzimamo u obzir važne elemente, kao što su pamtljivost, razlikovanje, vidljivost i utjecaj, kako bismo dali naziv koji predstavlja vaš identitet i stvara odjek kod ciljane publike.

Rebrendiranje

Dajte priliku svom brendu da udahne moderan dah. Osvježite svoj brend uz naše profesionalne usluge rebrendiranja. Vodit ćemo vas kroz proces rebrendiranja sa stručnim uslugama brend strategije. Naš tim će preporučiti strategije i taktike nesmetanog prijelaza i dosljednosti u okviru inicijativa vašeg novog brenda.

Vizualni dizajn i identitet

U procesu web dizajna kombiniramo tehnike korištenja vizuala, slika, boja, oblika i tipografije, kako bismo stvorili estetski ugodan dizajn - usklađen s vašim brendom i publikom. Naši vješti dizajneri mogu izraditi digitalne i tiskane dizajne i materijale, prateći standarde i smjernice brenda.

Video brend marketing

Prednost video marketinga je njegova sposobnost stvaranja emocionalnih veza s gledateljima, što može značajno utjecati na njihovu odluku o kupnji i lojalnost brendu. Osmišljavamo ideje i prenamjenjujemo postojeći tekstualni sadržaj u video sadržaj. Kreiramo videa za objave na društvenim medijima u kojima dijelite svoja razmišljanja.

Komercijalno fotografiranje

Fotografija koju koristite za oglašavanje vašeg proizvoda može biti najkritičniji dio sadržaja na vašoj stranici proizvoda i izravno utjecati na prodaju. Snimamo profesionalne fotografije vaših proizvoda uz dodatnu pogodnost prilagodbe fotografija, kako bi odgovarale vašem brendiranju i estetskim preferencijama.

Kako odabrati branding agenciju?

  • Navedite svoje ciljeve brendiranja i usluge koje su vam potrebne, kao što su strategija brenda, dizajn logotipa ili aktivacija i upravljanje brendom;
  • Upoznajte se agencijom kako biste upoznali članove tima koji će raditi na vašem projektu i saznali više o njihovim procesima;
  • Istražite važna pitanja o tome kako agencija komunicira s partnerima i mjeri uspjeh;
  • Odaberite agenciju koja ima sposobnost realizacije vašeg projekta uz održavanje zdravog partnerstva.
brendiranje
rebrendiranje

Što ako rebrendiram?

Web dizajn i brendiranje jači su zajedno. Iskoristite ovu priliku da se malo odmaknete i pogledate širu sliku, onako kako je vaša publika vidi.

Pitanja koja koristimo za razumijevanje vaše publike, ciljeva konverzije i poslovanja često se preklapaju s onima koja koristite za pokretanje promjene brenda.

Baviti se web dizajnom i razvojem i marketingom u isto vrijeme ima smisla. Pogledajte brend. Ponovno procijenite svoj logotip i paletu boja, sadržaj i poruke.

Sada je pravo vrijeme da poboljšate svoj brend i uskladite dizajn s budućnošću.

"Kreativni i moderni

Tim je pokazao izvanrednu kreativnost i inovaciju tokom cijelog procesa. Njihove ideje za web dizajn su bile svježe i moderne, savršeno se uklapajući u viziju i identitet mog brenda. Njihova sposobnost da transformiraju moje zahtjeve u vizualno atraktivne i funkcionalne elemente je za svaku pohvalu.

Barbara BožikovBarbara BožikovVlasnica Bonum Murter d.o.o.

Stvorite brend koji ostavlja dojam!

Prepoznatljivost je ključ uspjeha u digitalnom svijetu. Naša agencija je tu da vam pomogne da vaš brend postane sinonim za kvalitetu i inovaciju.

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

(385)989561530 

Kontaktirajte nas >

 

Pridruži se 1.000+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2025 Marketing za sve