Marketing za sve

Brendiranje

Provjerene usluge online brendiranja

Brendiranje je kulminacija vašeg kompletnog marketinškog procesa. U njemu se sažimaju svi elementi marketinškog miksa, vaš kompletan biznis.

Uspjeh vašeg brenda je vrhunac svih akcija koje su ikada poduzete s ciljem uspjeha na tržištu.

Usredotočeni smo na stvaranje vrhunske usluge za klijente

Google recenzija
Clutch recenzija
Glassdoor recenzija
Clutch web dizajn
Clutch SEO agencija
Clutch content usluge
SEmrush certificirani partner

Što je brendiranje? Od čega se sastoji?

U marketingu brend je simbolički prikaz svih informacija vezanih za proizvod. Uobičajeno se sastoji od imena, znaka i drugih vizualnih elemenata (slike, fontovi, sheme boja ili simboli).

Marketinški stručnjaci se trude da razviju ili dovedu u istom pravcu očekivanja, koja čine dio brend iskustva putem brendiranja. Tako da brend nosi obećanje da proizvod ili usluga ima određenu kvalitetu ili osobinu koje je čine posebnim ili jedinstvenim na tržištu.

Brend imidž se može razviti davanjem "osobnosti" ili asocijacijom "imidža" o proizvodu ili usluzi i tako se osobina ili imidž pozicioniraju u svijesti potrošača.

Sa stanovišta vlasnika brenda - proizvodi ili usluge s brendom nameću veće cijene. Kada su dva proizvoda slična, ali jedan od njih nema prepoznatljiv brend (kao npr. generički proizvod neke prodavaonice), ljudi će najčešće izabrati skuplji brendirani proizvod na osnovu kvaliteta brenda ili ugleda vlasnika brenda.

Što je brend menadžment?

Brend menadžment je umjetnost kreiranja i održavanja brenda. Brend koji je naširoko poznat na tržištu stječe prepoznatljivost. Kada ona dosegne točku u kojoj veći dio tržišta ima pozitivne osjećaje u odnosu na brend, kaže se da je brend dostigao brend franšizu.

Jedan od ciljeva prepoznatljivosti brenda je identifikacija brenda, bez prisustva imena kompanije. Vlasnik brenda može zaštiti vlasnička prava u odnosu na brend ime putem registracije zaštitnog znaka.

Čin povezivanja (asociranja) proizvoda ili usluge s određenim brendom je postao dio pop kulture. Većina proizvoda ima neki oblik brend identiteta, od obične kuhinjske soli do dizajnirane odjeće.

U nekomercijalnom kontekstu marketing entiteta, koji isporučuju ideje ili obećanja umjesto proizvoda ili usluga (npr. političke stranke ili religijske organizacije) također se može nazvati brendiranjem.

Što je logotip (logo)?

Logotip (logo) je grafički element zaštitnog znaka ili brenda. Predstavljen je specijalnom vrstom slova i/ili fontom, aranžiran na specifičan, ali čitljiv način.

Oblik, boja, vrsta slova, itd. trebaju biti jedinstveni i različiti u odnosu na ostale prisutne na istom tržištu. On u sebi uključuje niz očekivanja, koja su povezana s proizvodom ili uslugom i koja se tipično javljaju u svijesti ljudi.

Mnogi misle da je dizajn logotipa i vizualnog identiteta prva faza brendiranja, no u suštini je to tek treća faza procesa brendiranja, nakon otkrivanja brenda i strategije brenda.

Brend logo

Zašto su vam potrebne usluge brendiranja?

Bilo da stvarate strategiju brenda za poticanje rasta brenda ili rebrendiranje vašeg poslovanja, prednosti brendiranja na ponašanje kupaca i poslovne rezultate su nepogrešive.

Kada se dobro odradi brendiranje može povećati prepoznatljivost, podržati promociju od "usta do usta" i potaknuti lojalnost kupaca.

Kako brendirati sebe? Kako brendirati poduzeće?

Ključna stvar u brendiranju je konzistentnost u prezentaciji - bez obzira na to što želite iskomunicirati. Sve što se radi, mora pričati o vašem brendu (osobnom ili vašeg poduzeća).

Predstavljanje nekonzistentne slike vas, vašeg proizvoda ili usluge zbunjuje kupca. Bilo koji element komunikacije s kupcem, uključujući reklamu, PR, sam proizvod - bilo koja točka utjecaja na kupca mora prenositi jednoobraznu i nedvosmislenu poruku.

Sve se svodi na iskustvo, koje će kupac imati s određenim brendom. Bilo koji način, na koji će se proizvod približiti kupcu i omogućiti mu da ga osobno proba je najbolji način promocije.

Brendirati sebe, vaše poduzeće ili proizvod možete ako odaberete jednu ili obje mogućnosti:

  • Oglašavanje: ulaganje značajne sume novca na reklame (banneri, poveznice, tisak ...);
  • PR kampanja: pokretanje online PR kampanje s mnogo manje novca.
Temeljni model brenda

Koji su koraci ostvarivanja online brendiranja?

1. Procjena online dostignuća konkurencije

Uspjeh brenda se najčešće kod korisnika uspoređuje s dostignućima koje su ostvarile konkurentske tvrtke online. Primjerice: ako građevinska tvrtka prodaje građevinske materijale online, bilo bi logično da i ostale slijede taj primjer.

2. Kreiranje funkcionalne web stranice

U odnosu na djelatnost u kojoj se poduzeće sa svojim brendom nalazi potrebno je napraviti najadekvatniji konceptualni model unaprjeđenja utjecaja brenda.

Primjerice: tvrtke iz zdravstvene djelatnosti bi trebale posjedovati kvalitetnu web stranicu gdje medicinski stručnjaci ili liječnici objavljuju stručne blog članke iz djelatnosti. Ovo se ostvaruje na osnovu prethodnih marketinških istraživanja.

3. Kreiranje programa online lojalnosti

Kreiranje koncepta prisustva poduzeća i njegovih brendova online koje vodi unapređenju lojalnosti korisnika se ostvaruje putem programa online lojalnosti, koji se nalazi u sklopu koncepta prisustva poduzeća online - strategijom marketing miksa.

Kako se procjenjuje efekt online brendiranja?

4. Osmišljavanje i provođenje online reklamnih kampanja

Tehnike i tehnologije koje čine internet se mogu kvalitetno iskoristiti za oglašavanje brenda na adekvatan način, primjeren online okruženju.

Adekvatne tehnike i tehnologije online oglašavanja skupno donose veće efekte nego u slučaju pojedinačnih "ad-hoc" radnji (sinergija koja se ostvaruje i integracijom ostalih digitalni marketinških kanala).

5. Procjena i unaprjeđenje efekata online brendiranja

Kako je svaka faza podložna preciznim evaluacijama u samom toku kreiranja i provođenja plana online brendiranja mogu se obaviti korekcije koje vode uspostavljanju cilja online brendiranja.

Nakon uspostavljanja online brenda, lako dostupni efekti uspješnosti (statistike posjećenosti, ROI analiza, itd.) direktno ukazuju na smjernice unapređenja brendiranja.

Poduzeća bi ih trebala vrlo brzo implementirati, jer konkurencija na mreži ne čeka.

Zlatni krug brendiranja

Jednostavan ali dojmljiv model pod nazivom "Zlatni krug brendiranja" objašnjava kako neka poduzeća mogu postaviti uspješne temelje prepoznatljivosti brenda koji utječe na poslovanje, a druge ne.

Krug je izvana podijeljen na tri koncentrična dijela koja označavaju:

  • ŠTO – proizvodi ili usluge koje nudite svojim klijentima;
  • KAKO – stvari koje vas razlikuju od konkurencije;
  • ZAŠTO – razlog zašto ste strastveni i zašto postojite.

Kada pogledamo realno stanje zaključujemo da svako poduzeće zna ŠTO radi, neki znaju KAKO to rade – njihova vrijednost, a vrlo malo njih zna ZAŠTO rade, to što rade.

Ali to je ključ brendiranja - "Zašto?" koje privlači vašu publiku emocijama na temelju onoga u što vjerujete i za što se zalažete.

zlatni krug brendiranja

Kako se provodi brendiranje proizvoda?

Borba brendova na mreži se odvija na isti način kao i na policama supermarketa ili u izlozima prodavaonica. Ono što internet čini posebnim je njegova veličina. Sam pojam brendiranja je nastao kao rezultat globalnog tržišta, odnosno povećanja ponude na tržištu.

Kada imate samo jedan proizvod u nekoj grani tržišta, onda svijest potrošača o njemu i nije bitna. Kada u ponudi na tržištu postoji pedeset različitih proizvoda, onda brendiranje i njegovi zakoni postaju neprikosnoveni.

Naši content stručnjaci zajednički s vama osmišljavaju osnovnu poruku vaše web stranice. Sve ostale poruke bit će u funkciji ove osnovne poruke.

Vaša poruka mora biti prepoznatljiva svakome, premda nekima zvučala i banalno. Da bi se našla prava mjera između jednostavnosti (minimalne prepoznatljivosti poruke) i njenog obujma (dužine teksta) obavlja se detaljno testiranje.

Najvažnije je imati na umu, da slogan nije namijenjen samo vama ili vašim suradnicima, nego običnom čovjeku, koji o ideji koju želite predstaviti nikada nije čuo.

Kako brendiranje utječe na posjetitelja?

Od trenutka kada se vaša web stranica učitala pred očima vaših posjetitelja, ona počinje komunicirati gomilu poruka. Prve poruke koje se registriraju u korisnikovoj svjesnosti nije riječ. Govorimo o djelićima sekunde.

Kada su ugledali vašu web stranicu njihova prva reakcija je osjećaj i to na kompletan vizual - doživljaj koji ona izaziva. Ako je on pozitivan imate šansu da novi posjetitelj vašeg web mjesta s interesom nastavi istraživati dalje.

Ako je taj osjećaj negativan onda bolje za vas da su vam tekstovi i ostale poruke jako oštroumne i uvjerljive, inače ste ga nepovratno izgubili.

Prema obavljenim istraživanjima, na webu samo 58% posjetitelja vjeruje da se online informacijama može vjerovati.

Četiri od pet web korisnika kaže, da osjećaj da mogu vjerovati nekoj web stranici ključno utječe na njihovu odluku da je posjete. 

Jeste li spremni za razvoj svog brenda online?

U Marketingu za sve želimo za vas stvoriti prepoznatljivu i nezaboravnu prisutnost brenda, koji odjekuje kod vaših potrošača i donosi rezultate.

Naše profesionalne usluge brendiranja pomažu poduzećima u stvaranju, razvoju i upravljanju vlastitim brendom kroz različite faze njegovog životnog ciklusa.

Koje su prednosti online brendiranja?

Bez obzira koliko brend bio jak u realnom svijetu, kada se postavi na mreži njegov uspjeh će zavisiti isključivo je li on odgovarajuće predstavljen u odnosu na konkurentsko online okruženje. Prednosti online brendiranja uključuju sljedeće:

1. Povećanje prepoznatljivosti

Svaki detalj identiteta brenda utječe na prepoznavanje. Od paleta boja do dizajna logotipa. Našom analizom i istraživanjem onoga što privlači i zadržava vašu ciljanu publiku, možete donijeti informirane odluke o brendiranju koje razvijaju trenutnu vezu između vašeg brenda i potencijalnih potrošača.

2. Pokretanje promocije "od usta do usta"

Brendiranjem se može izgraditi imidž koji će odabrana ciljna publika podijeliti sa svojim prijateljima, obitelji i kolegama - stvarajući potencijalne kupce za koje je vjerojatnije da će postati kupci, nego oni stečeni putem drugih kanala.

3. Povećavanje lojalnosti kupaca

Brendiranje je ključni pokretač zadržavanja kupaca i stvaranja dugotrajnih odnosa s lojalnim kupcima koji ostvaruju konverzije.

Brendiranje izgrađuje povjerenje i vjerodostojnost

4. Izgradnja povjerenja

Gradeći na lojalnosti kupaca povjerenje je ključno za zadržavanje potrošača i privlačenje nove publike. Djelujući s autentičnošću i transparentnošću, metode brendiranja kao što su pričanje priča, slanje poruka i brendiranje poslodavca mogu stvoriti kulturu pouzdanosti.

5. Povećavanje vjerodostojnosti

Dok su vrijednost i korisničko iskustvo proizvoda ili usluge ključni igrači u izgradnji vjerodostojnosti, brendiranje koje dolazi s tim je važno.

Strategija brendiranja potiče vjerodostojnost u više područja. Od podržavanja visokokvalitetne online ponude sa svjedočanstvima i prikazom radova do razvoja snažnog identiteta brenda koji odgovara mišljenjima i vrijednostima kupaca.

Što uključuje proces brendiranja?

1. Otkrivanje svrhe

Provodimo radionice i intervjue kako bi prikupili zahtjeve, razradili ideje i razjasnili vaš poslovni model, proces i razlog postojanja.

Želimo jasno definirati što, kako i zašto - stoji iza brenda, kako bi vaše strateško usmjerenje i identitet bili u skladu s vašim poslovnim ciljevima, internom kulturom i potrebama vaših kupaca. Ovaj korak donosi dugoročnu viziju i temeljne vrijednosti vašeg brenda.

2. Identificiranje ciljne publike

Što bolje razumijete svoje kupce, to više možete prilagoditi njihovo iskustvo poruci svog brenda i marketinškim taktikama. Koristeći postojeće podatke o klijentima, istraživanje kupaca i intervjue s kupcima, definiramo ciljnu publiku s kojom želite jasno razgovarati o brendu na način koji odjekuje.

Ovim korakom ćete stvoriti sveobuhvatnu sliku ciljnih kupaca kako biste ih mogli privući za svoj brend.

3. Pozicioniranje brenda

Kako biste se izdvojili od konkurencije na poseban način, morate znati s čime se suočavate na izravnoj i neizravnoj razini.

Provodimo analizu konkurenata na tržištu na najvišoj razini kako bismo identificirali nedostatke, mogućnosti i ključne diferencijatore za učinkovito pozicioniranje vašeg poslovanja na tržištu.

Vaša ideja mora zauzeti mjesto koje želite posjedovati na tržištu i u glavama vaših kupaca.

4. Osobnost brenda

Ljudi traže autentične, humanizirane brendove s jasnom pričom, potkrijepljenom odgovarajućim glasom i tonom koji im govori na relativan i prepoznatljiv način.

Pomažemo definirati glas i osobnost vašeg brenda, uključujući smjernice, primjere i rječnik, koji će utjecati na vašu dosljednu komunikaciju i pomoći vam u izgradnji odnosa s vašim klijentima.

Na koji način prezentirati i promovirati brend?

5. Poruke brenda

Trebate imati jasnu i dojmljivu poruku brenda koja osvaja srca i umove vaših kupaca. Osmišljavamo ključne poruke kao što su svrha, vizija, misija, vrijednosti, slogan i priča o porijeklu.

Ove poruke i temeljni okvir za razmjenu poruka, omogućuju vam da radite iz istog priručnika kako biste definirali i izvršili stratešku komunikaciju koja će privući ljude i razvijati vaš poslovni brend godinama.

5. Identitet brenda 

Koristeći vašu strategiju brenda s vama ćemo raditi na stvaranju vizualnog identiteta i prepoznatljive komunikacije za vaš brend.

Od pamtljivih naziva do prepoznatljivog loga i sustava identiteta do optimizirane web stranice usmjerene na pretvorbu koja radi za vas (dok spavate) – ovi elementi privlače pažnju, ostavljaju snažan prvi dojam i odvajaju vas od konkurencije.

Za vas radimo usluge brendiranja, kao:

• Davanje naziva brenda
• Dizajn logotipa i identiteta
• Dizajn paketa (fizički ili digitalni)
• Poslovni kolateral
• Grafički predlošci za društve medije
• Brend vodič
Content strategija
Web dizajn - izrada web stranice
• Obrasci za uključivanje i odredišne ​​stranice

6. Vidljivost brenda

Može proći 5 do 7 pojavljivanja prije nego što se netko sjeti vašeg brenda i zatim se potencijalno angažira s njim (ili razmisli o kupnji).

Čvrsta strategija podizanja svijesti i vidljivosti ključna je da se vaš brend percipira na pravi način i za poticanje dugoročnog rasta, tako što ćete ostati u središtu pažnje svojih potrošača.

Razvit ćemo plan promocije koji pozicionira vaše poslovanje da potakne rast pomoću sljedećih kanala:

SEO optimizacija
• E-mail marketing 
• Marketing društvenih medija
• Plaćeno oglašavanje

Koje su faze brendiranja?

1. Otkrivanje brenda

Otkrivanje brenda je mjesto gdje upoznajemo detalje vaše robne marke. Nakon što shvatimo vas, vašu publiku i vaše potrebe, pomažemo vam da pronađete svoju idealnu tržišnu poziciju, kako biste stvorili vlastiti prostor za svoj brend.

U ovoj fazi radimo na definiranju vaše ciljane publike i misije vašeg brenda i određivanju ciljeva projekta.

2. Strategija brenda

U ovoj fazi naši stručnjaci za brendiranje daju sveobuhvatan strateški okvir za razvoj vašeg brenda na više kanala. Ovaj djelotvorni plan nam pomaže da ocrtamo put do mjerljivih rezultata za vaš projekt.

U ovoj fazi s radimo na postavljanju KPI-ija, identificiranju mogućnosti brenda i stvaranju dojmljive poruke.

3. Dizajn logotipa i vizualni identitet

Proces dizajna logotipa uključuje razmišljanje, skiciranje i stvaranje višestrukih koncepata logotipa, zajedno s pratećim elementima vizualnog identiteta za online i offline kanale.

U ovoj fazi s vama radimo na predstavljanju dizajna logotipa, definiranju i oblikovanju vizualnih elemenata vašeg brenda i stvaranju brenda koji se povezuju s vašom publikom.

web dizajn i brendiranje

4. Knjiga brenda i vodič

Knjiga brenda i vodič sadrže sve bitne informacije o brendu na jednom mjestu, omogućujući pristup zaposlenicima i dionicima. Osim logotipa, to uključuje prateće elemente brenda kao što su tipografija, primarne i sekundarne palete boja, izbor slika, ikonografija marke i više.

U ovoj fazi s vama radimo na kreiranju brend vodiča, definiranju pravilne i nepravilne upotrebe elemenata vašeg brenda i određivanju smjernica za stvaranje dosljednosti među kanalima.

Koje su naše usluge brendiranja?

Naš provjereni proces strategije online brendiranja uključuje faze otkrivanja, istraživanja, utemeljenja i pozicioniranja vašeg brend. Osmišljene su kako bi uskladile vaš brend oko jedinstvene vrijednosti koju nudite.

Izrađujemo prilagođene strategije za svakog klijenta, temeljene na temeljitom istraživanju djelatnosti, publike i konkurencije za brendiranje proizvoda i poduzeća.

Dizajn logotipa

Kada je riječ o brendiranju i slanju poruka prema vani, dosljednost je ključna kako bi vaša publika razumjela vašu ponudu i ono za što se zalažete. Pomoći ćemo da uspostavite smjernice za brend s prepoznatljivim dizajnom logotipa, kako biste osigurali da se vizualni identitet vašeg brenda koristi ispravno, dosljedno i s utjecajem, na svim platformama i kanalima.

Davanje naziva brenda

Stvaranje jedinstvenog i nezaboravnog naziva vašeg brenda počiva na našim promišljenim uvidom - tržišno vođenim pristupom davanju naziva brenda. Tim dokazanim procesom, uzimamo u obzir važne elemente, kao što su pamtljivost, razlikovanje i utjecaj, kako bismo dali naziv koji predstavlja vaš identitet i stvara odjek kod ciljane publike.

Rebrendiranje

Dajte priliku svom brendu da udahne moderan dah. Osvježite svoj brend uz naše profesionalne usluge rebrendiranja. Vodit ćemo vas kroz proces rebrendiranja sa stručnim uslugama brend strategije. Naš tim će preporučiti strategije i taktike nesmetanog prijelaza i dosljednosti u okviru inicijativa vašeg novog brenda.

Vizualni dizajn i identitet

U procesu web dizajna kombiniramo tehnike korištenja vizuala, slika, boja, oblika i tipografije, kako bismo stvorili estetski ugodan dizajn - usklađen s vašim brendom i publikom. Naši vješti dizajneri mogu izraditi digitalne i tiskane dizajne i materijale, prateći standarde i smjernice brenda.

Video brend marketing

Prednost video marketinga je i njegova sposobnost stvaranja emocionalnih veza s gledateljima, što može značajno utjecati na njihovu odluku o kupnji i lojalnost brendu. Osmišljavamo ideje i prenamjenjujemo postojeći tekstualni sadržaj u video sadržaj. Kreiramo video marketing blog s kratkim videoisječcima za objave na društvenim medijima u kojima dijelite svoja razmišljanja.

Komercijalno fotografiranje

Fotografija proizvoda za vašu online trgovinu nije bilo koja fotografija. Slika koju koristite za oglašavanje vašeg proizvoda može biti najkritičniji dio sadržaja na vašoj stranici proizvoda i izravno utjecati na prodaju. Snimamo profesionalne fotografije vaših proizvoda uz dodatnu pogodnost prilagodbe fotografija, kako bi odgovarale vašem brendiranju i estetskim preferencijama.

Spremni za rast vašeg poslovanja? Razgovarajte s nama

Hvala, ubrzo ćemo te povratno kontaktirati!

Kako odabrati branding agenciju?

  • Navedite svoje ciljeve brendiranja i usluge koje su vam potrebne, kao što su strategija brenda, dizajn logotipa ili aktivacija i upravljanje brendom;
  • Upoznajte se agencijom kako biste upoznali članove tima koji će raditi na vašem projektu i saznali više o njihovim procesima;
  • Istražite važna pitanja o tome kako agencija komunicira s partnerima i mjeri uspjeh;
  • Odaberite agenciju koja ima sposobnost realizacije vašeg projekta uz održavanje zdravog partnerstva.
jedan partner

Što ako rebrendiram?

Web dizajn i brendiranje jači su zajedno. Iskoristite ovu priliku da se malo odmaknete i pogledate širu sliku, onako kako je vaša publika vidi.

Pitanja koja koristimo za razumijevanje vaše publike, ciljeva konverzije i poslovanja često se preklapaju s onima koja koristite za pokretanje promjene brenda.

Baviti se web dizajnom i razvojem i marketingom u isto vrijeme ima smisla. Pogledajte brend. Ponovno procijenite svoj logotip i paletu boja, sadržaj i poruke.

Sada je pravo vrijeme da poboljšate svoj brend i uskladite dizajn s budućnošću.

rebrendiranje
Marketing za sve

Agencija za digitalni marketing s punom uslugom za mala i srednja poduzeća!

Adresa: Dinka Šimunovića 2, Split

Pridruži se više od 600 osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve