Marketing za sve

Content marketing

Zašto su vam potrebne usluge content marketinga?

Je li content na vašoj web stranici relevantan i dovoljno jasan vašim posjetiteljima? Otkrijte kako naša content strategija i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji odgovara vašoj ciljnoj publici, privlači više prometa na vašu web stranicu i stvara potencijalne kupce.

Pažljivim pristupom stvaranju contenta i učinkovitom SEO optimizacijom u Marketingu za sve brinemo o izvedbi vašeg web sadržaja, koji privlači i motivira kupce na kupnju.

Usredotočeni smo na stvaranje vrhunske usluge za klijente

Google recenzija
Clutch recenzija
Glassdoor recenzija
Clutch web dizajn
Clutch SEO agencija
Clutch content usluge
SEmrush certificirani partner

Content značenje

Content marketing (sadržajni marketing) se temelji na stvaranju i distribuciji vrijednog i relevantnog contenta za privlačenje i angažiranje određene ciljne publike. Uključuje stvaranje objava na blogu i društvenim medijima, članaka, videozapisa i podcasta koji se bave potrebama i interesima ciljane publike.

Content strategija se temelji na stvaranju contenta koji ima odjeka kod ciljne publike, a koji daje prioritet njihovim potrebama i interesima ispred svojih. Content marketing poduzećima omogućuje povezivanje sa svojom ciljnom publikom, izgradnju vlastitog autoriteta i stvaranje potencijalnih kupaca. 

Contentom koji se izravno obraća njima i pruža stvarnu vrijednost, vaše poduzeće može izgraditi vjerne sljedbenike, koji vašu tvrtku vide kao autoritet od povjerenja u vašoj djelatnosti.

Kako se internet i tehnologija nastavljaju razvijati, vjerojatno će se i načini na koje poduzeća koriste content marketing nastaviti mijenjati i razvijati.

Kako content marketing utječe na rast poslovanja?

  • Povećava svijest o brendu - stvaranjem i dijeljenjem vrijednog i relevantnog contenta, poduzeća mogu povećati svoju vidljivost i doprijeti do šire publike;
  • Poboljšava angažman kupaca - stvaranjem contenta koji govori o potrebama i interesima ciljane publike, poduzeća mogu poboljšati angažman kupaca i izgraditi jače odnose sa svojim klijentima;
  • Povećava promet na web stranici - stvaranjem i dijeljenjem visokokvalitetnog contenta poduzeće može privući više prometa na svoju web stranicu;
  • Poboljšava poredak u tražilicama - stvaranjem contenta koji je optimiziran za tražilice, poduzeća mogu poboljšati svoj poredak za ključne fraze u tražilicama i potencijalnim kupcima olakšati pronalaženje web stranice;
  • Povećava prihod - privlačenjem prometa na svoju web stranicu i poboljšanjem angažmana kupaca, poduzeća mogu povećati svoj prihod kroz povećanje prodaje proizvoda ili usluga.

Koja je uloga poduzeća u content marketingu?

Kako bi content strategija bila uspješna, poduzeća moraju razumjeti svoju ciljanu publiku, identificirati njihove bolne točke i stvoriti content koji se učinkovito time bavi. Tada počinju stvarati content koji govori izravno o njihovim potrebama i interesima vezanih za određenu temu ili izazov.

Content marketing poduzećima pomaže njegovati potencijalne klijente. Pružanjem svojoj publici dragocjenog contenta, ostaju u centru pažnje i nastavljaju graditi odnose čak i nakon prvog kontakta. Ovaj stalni angažman povećava vjerojatnost pretvaranja potencijalnih kupaca u prave kupce.

Dakle, ako vaše poduzeće traži način da se istakne na današnjem konkurentnom tržištu, razmislite o ulaganju u content marketing. S content marketingom mogućnosti su beskrajne, a prednosti nepobitne. Sve što trebate je podijeliti znanje i stručnost i samo promatrajte kako vaš posao napreduje.

Koje su prednosti korištenja content marketinga?

Dosljednim pružanjem vrijednog i relevantnog contenta, poduzeća se pozicioniraju kao vodeći u djelatnosti i stječu konkurentsku prednost. Isto tako, pravom content strategijom mogu predstaviti svoje proizvode ili usluge i izgraditi svoj autoritet.

Content marketing pomaže poduzećima da privuku organski promet pretraživanja. Content koji je usklađen s namjerom pretraživanja korisnika tražilice prepoznaju, a njihovu web stranicu prikazuju tražitelju kao vrijedan resurs.

U današnjem svijetu kada većina oglasa na internetu pokušava prodati priču, teško je uspostaviti čvrstu vezu s publikom s pomoću oglašavanja. Uspoređujući to s content marketingom svojoj publici uvijek dajete informacije i zabavu, i tako ih možete lako zainteresirati za svoj posao.

Content marketing primjer

Razmotrimo content marketing primjer, da bismo razumjeli kako sadržajni marketing funkcionira. Pretpostavimo da tražitelj traži informacije o tome kako pokrenuti online biznis.

Tražitelj ima određeni problem koji treba riješiti. Okreće se tražilicama i unosi relevantne ključne riječi ili izraze koji se odnose na njegov problem. Traži rješenje svog problema.

Tražilice prikazuju rezultate pretraživanja raznih poduzeća, dajući im priliku da pokažu svoj sadržaj tražitelju. Pretražuje i nailazi na tvrtku koja nudi opsežan vodič o toj temi.

Ovaj vodič može biti u obliku e-knjige, blog članka koji pruža korisne savjete ili rješenja ili videozapisa koji pokazuje kako koristiti proizvod ili uslugu. Zaintrigiran ponudom tražitelj posjećuje web stranicu i shvaća da je poduzeće specijalizirano za pružanje usluga vezanih uz pokretanje online biznisa.

Content smatra vrijednim, informativnim i relevantnim za njegove potrebe i kao rezultat toga odlučuje se pretplatiti na newsletter. Tijekom sljedećih nekoliko mjeseci prima redoviti sadržaj s korisnim informacijama. Konzumira ga, uči iz njega i počinje graditi povjerenje u stručnost poduzeća. Sadržaj mu pomaže da stekne uvide, razvije svoja znanja i donese informirane odluke.

Kada dođe vrijeme da donese odluku o kupnji, on već ima jaku vezu s poduzećem. Vjeruje u njega, zadovoljan je njegovim sadržajem i ima pozitivnu percepciju o brendu. Ovo povjerenje i zadovoljstvo ga tjera da odabere baš to poduzeće umjesto konkurencije. Preporučuje proizvode ili usluge poduzeća svojim prijateljima, obitelji i poznanicima.

Content marketing primjer

Zašto je vašem poduzeću potrebna content strategija?

Dizajn vaše web stranice mora biti u duhu content strategije kako bi ostvarila vidljivost i veću stopu konverzije.

Implementacijom content strategije, vaši content marketing napori bit će utjecajni i učinkoviti u pretvaranju potencijalnih kupaca i dosezanju vaše ciljne publike.

O čemu ovisi razvoj učinkovite content strategije?

1. Pronalazak ciljane publike

Nužno je usredotočiti se na skupinu ljudi sa specifičnim interesima i potrebama. To pomaže poduzećima da contentom izgrade zajednicu. Kako bi odabrali pravu vrstu sadržaja za svoju ciljnu publiku potrebno je odgovoriti na neka pitanja, kao:

Što trebaju od vas? Koje izazove žele prevladati? Zašto trebaju vaš proizvod ili uslugu? Kako im možete pomoći da uspiju? Gdje provode svoje vrijeme? itd.

2. Postavljanje SMART ciljeva

SMART ciljevi bi trebali biti specifični za poslovanje. Vjerojatno će nadopuniti širu marketinšku strategiju i ciljeve tvrtke.

3. Određivanje KPI-ova

Potrebno je postaviti ključne pokazatelje izvedbe (KPI-je) za svoje SMART ciljeve. KPI-jevi su mjerljive podatkovne točke koje se mogu koristiti za mjerenje stvarne izvedbe u odnosu na cilj.

4. Određivanje vrste i formata contenta

Vrste contenta su široke kategorije contenta koje se planiraju stvarati. Formati contenta su specifične metode prezentacije unutar vrste contenta. Primjerice objave na blogu su vrsta contenta, a blog može uključivati formate contenta kao što su upute, mišljenje, recenzije proizvoda itd.

Potrebna je revizija sadržaja da bi uvidjeli kakav content ima odjeka među publikom. Zatim trena napraviti analizu konkurencije i pogledati trendove u djelatnosti. Ova istraživanja mogu pomoći da poduzeća shvate koja će content strategija biti najbolja za njihovo poslovanje.

Zašto su bitni analiza i mjerenje rezultata za content strategiju?

5. Odabir kanala contenta

Nakon odabira vrste contenta, vrijeme je da se odaberu njegovi specifični kanali. Gdje će poduzeća dijeliti svoj sadržaj? Gdje će se nalaziti i odakle će se dijeliti?

Za neke vrste contenta očiti je kanal s kojima poduzeća trebaju raditi.

6. Postavljanje proračuna

Nakon odabira vrste contenta kojeg poduzeća stvaraju i na kojim kanalima ga plasiraju, potrebno je postaviti sljedeća pitanja kako bi odredili svoj proračun:

Trebaju li kupiti softver za stvaranje sadržaja (kao što je softver za grafički dizajn poput Adobe Photoshopa, pretplatu na Canvu, kameru za snimanje visokokvalitetnih fotografija i videozapisa)?

Trebaju li zaposliti marketinške stručnjake ili dizajnere sadržaja? Trebaju li platiti za oglasni prostor? Trebaju li pristup određenim alatima ili resursima za poboljšanje ili mjerenje specifične vrste contenta?

7. Izrada rasporeda objavljivanja contenta

Kako bi bili sigurni da dosljedno proizvode i dijele content sa svojom publikom, poduzeća trebaju koristiti kalendar društvenih medija ili kalendar contenta. To će im pomoći da ostanu u toku sa svim sadržajima koji stvaraju, kao i mogućnost da ga unaprijed zakažu.

8. Analiza i mjerenje rezultata

Poduzeća trebaju analizirati i izmjeriti svoje rezultate kako bi mogli izvesti potrebne promjene, kako bi poboljšali svoje napore content marketinga i dosegnuli više članova publike.

Koje su osobine kvalitetnog contenta?

1. Pruža vrijednost izvan ponude proizvoda

Potrebno je stvoriti content koji pruža vrijednost - daje rješenje za najhitnije potrebe posjetitelja stranice. Proizvod može biti rješenje, ali ako izričito nemaju stranicu proizvoda poduzeća bi trebali spomenuti proizvod samo ako ima smisla.

Preporuka je ne spominjati svoje proizvode do samog kraja, umjesto toga najprije je potrebno educirati čitatelje.

2. Cilja specifičnu fazu kupovnog puta čitatelja

Pružanje vrijednosti i odgovaranje na potrebe čitatelja samo je dio priče. U svakom dijelu contenta poduzeća bi trebala ciljati na specifičnu fazu kupovnog putovanja svojih kupaca.

Postoje tri faze kupčevog puta: svijest, razmatranje i odluka.

  • Faza svjesnosti - kupci još uvijek istražuju svoj problem;
  • Faza razmatranja - istražuju rješenja;
  • Faza odluke - spremaju se odabrati dobavljača.

Pisanje članka na temu: "Što je [X]?" - čitatelj članka vjerojatno nije spreman donijeti odluku o svom pružatelju usluga. On je još uvijek u fazi osvještavanja, dovršava istraživanje kako bi mogao saznati tko nudi rješenje za njegov problem.

Pisanje stranice proizvoda - čitatelj koji posjeti stranicu proizvoda vaše e-trgovine je već istražio moguće proizvode i pronašao stranicu poduzeća kao mogućeg dobavljača.

Da bi poduzeća predstavljala svoj proizvod na svakom koraku, ponavljajući svoju vrijednost, prijedlog i diferencirati se od konkurencije trebaju istaknuti najvrjednije značajke svojih proizvoda.

kupčevo putovanje

3. Demonstrira dosljedan glas i imidž brenda

Bez obzira, stvaraju li poduzeća objavu na blogu, web stranici ili e-knjigu, njihovi posjetitelji bi ih trebali prepoznati i moći reći tko su, odmah nakon konzumiranja sadržaja.

Strategija brendiranja osigurava da brend ne zvuči kao da deset različitih ljudi piše za njih, čak i ako je to slučaj. Zato je važno izraditi i stilski vodič za pisanje i stilski vodič za brend. Vizuali brenda moraju izgledati isto na svim platformama i uređajima.

Ton i glas brenda moraju zvučati isto u svim pisanim i online komunikacijama. Content marketing publikacije će biti mnogo kohezivnije i dosljednije, što će natjerati čitatelje da se vraćaju i učinit će ih da izgledaju uglađenije i profesionalnije. 

4. Pravovremen je i privlačan

Ako poduzeća znaju ponašanje svojih kupaca i obrasce potrošnje tijekom cijele godine, ključno je to iskoristiti. Potrebno je objavljivati objave na blogu i ponude koje će ih zaokupiti u pravo vrijeme i odgovoriti na njihove trenutne potrebe.

To će omogućiti poduzećima da budu ispred konkurencije koja kasnije objavljuju sličan sadržaj i često biti prvi je sve što poduzeća trebaju da pridobiju klijente. 

Što uključuje naša content marketing usluga?

1. Osmišljavanje ideje za content

Content strategija započinje razvijanjem ideje stvaranja contenta koje će ciljanoj publici biti zanimljiv i koristan. Te bi se ideje trebale usredotočiti na potrebe, interese i bolne točke ciljane publike. Kako pronalazimo te informacije za vas?

Odgovor se nalazi u korištenjem sljedećeg:

  • Alati za analizu - koristimo Google Analytics (GA4), platforme društvenih medija i druge alate, kako bi saznali više o interesima i problemima vaše publike;
  • Razgovor s prodajnim predstavnicima - razgovaramo s vašim prodajnim predstavnicima kako bi otkrili teme koje vaši kupci i potencijalni klijenti najčešće spominju;
  • Pozivi korisničkoj podršci - slušamo snimljene pozive vašeg tima za podršku kako bi identificirali uobičajene teme u pozivima koje se mogu proaktivno obraditi sadržajem;
  • Društvene zajednice - istražujemo teme o kojima vaša ciljana publika razgovara na forumima, društvenim mrežama i drugim mjestima na mreži;
  • Istraživanje konkurencije - istražujemo vaše konkurente kako bi otkrili kakav content stvaraju i pronalazimo trenutne poglede na aktualne teme.

2. Istraživanje tema contenta

Sljedeći korak se odnosi na istraživanje tema na temelju osmišljenih ideja stvaranja contenta i početnih ključnih riječi. Ideje pronalazimo i pomoću analize ključnih riječi na koje se usredotočuju vaši konkurenti.

Kako stvaramo visoko-kvalitetni content?

3. Stvaranje visoko-kvalitetnog contenta

Zadatak kreiranja contenta dodjeljujemo našem SEO stručnjaku - kreatoru sadržaja. Stvaranje bilo kakvog oblika kvalitetnog contenta uključuje njegovo kreiranje prema sljedećem:

  • Usmjeren na publiku - prilagođeni content interesima i bolnim točkama vaše publike;
  • Vrijedan - pruža vrijednost vašoj publici educirajući ih ili predstavljajući rješenja;
  • Jasan i sažet - koristi jednostavan jezik, izbjegava žargon i čini da poruka bude jasna;
  • Zanimljiv - upotrebljava pripovijedanje, vizualne elemente i interaktivne elemente kako bi privukli pozornost publike;
  • Vjerodostojan - citira vjerodostojne izvore, koristi podatke za podupiranje tvrdnji i intervjuira stručnjake;
  • Jedinstven - kreiramo vaš sadržaj koji nudi nešto drugačije od onoga što je već vani;
  • Djelotvoran - dobar content potiče vašu publiku da učini nešto, bilo da razmišlja drugačije, primijeni znanje koje je steklo, podijeli sadržaj ili obavi kupnju.

Kreiramo SEO optimiziran članak za vaše ciljane ključne riječi, lako čitljiv za čitatelje. 

ključne riječi namjena

Content marketing je "win - win" situacija za svako poduzeće

 Stvaranjem i distribucijom vrijednog i relevantnog contenta, privucite i angažirajte svoju ciljanu publiku, izgradite svoj autoritet, stvorite potencijalne kupce i naposljetku potaknite prodaju.

Content strategija je strateški pristup, dugoročno isplativ, osiguravajući snažan povrat ulaganja (ROI).

Zašto je važno pisanje blog članaka?

Content marketing između ostalog ima za cilj educiranje čitatelja što ostvaruje putem objava na blogu, koje često predstavljaju veći dio stvaranja contenta web stranice.

Pomaže kod širenja svijesti o robnoj marki, boljeg poretka u pretraživanju na internet tražilicima i izgradnje lojalnosti kupaca. Marljivo i dosljedno pisanje bloga može biti odličan način privlačenja prometa na web mjesto poduzeća. Objave na blogu bi trebale odražavati identitet brenda na prijateljski i opušten način.

Ova se content strategija primjenjuje na složenije teme, pri čemu ih kreator sadržaja može uspješno pretvoriti u zanimljive dijelove koji čitatelje pretvara u potencijalne kupce.

Naš zadatak u Marketingu za sve da pomognemu vašem sadržaju da se istakne iz gomile.

Semrush writing asistent tool

Što uključuje naša usluga brand video marketing?

Video može značajno poboljšati kvalitetu tekstualnog web sadržaja. U svijetu digitalnog marketinga video se spominje kao najučinkovitiji format contenta. Sa psihološke strane ljudi bolje percipiraju video poruku, duže je pamte i ostaje im u sjećanju.

Uspješan video marketing iziskuje kvalitetan video sadržaj. Većina postojećeg web contenta se može iskoristiti i poboljšati, i to putem:

  • Video objašnjenja - sažeto objašnjenje proizvoda, usluge ili koncepta;
  • Demonstracije proizvoda - isticanje značajki i prednosti proizvoda ili usluge;
  • Studije slučaja - predstavlja zadovoljne klijente koji dijele svoja iskustva;
  • Vodiči - dijeljenje upute "korak po korak" o tome kako izvršiti zadatak ili naučiti vještinu;
  • Iza kulisa - snimke koje pokazuju uvid u unutarnje funkcioniranje poduzeća;
  • Animacije - priča priču poduzeća u animiranom obliku.
video marketing

Naše video radnje uključuju kreiranje sljedećeg:

  • Videosadržaji kratkog formata < 2 minuta (Tik Tok, Instagram reels, YT Shorts) - pišemo scenarij, snimamo videozapis, uređujemo videozapis i promoviramo njegov sadržaja.
  • Videosadržaji dugog formata >10 minuta (Youtube, podcast) - kreiramo i vodimo vaš YT kanal, dorađujemo snimljeni sadržaj na YouTubeu, pišemo scenarij, snimamo videozapis, uređujemo videozapis i promičemo njegov sadržaja.

Zašto je bitno promovirati bilo koju vrstu contenta?

Stvaranje contenta i marketing idu "ruku pod ruku". Poduzeća trebaju promovirati content na više kanala, kako bi dosegnuo više publike. Neki od uspješnih taktika promocije sadržaja:

  • Email marketing - slanje sadržaja putem e-pošte, po mogućnosti segmentiranoj publici;
  • Google oglašavanje - plaćeni oglasi na društvenim medijima i tražilicama;
  • Influencer marketing - korištenje usluge utjecajnih osoba kako bi predstavili sadržaj;
  • Dijeljenje sadržaja na forumima - tamo gdje publika provodi vrijeme;
  • Kreiranje organskih objava na društvenim mrežama ili najavnih videozapisa kako bi promovirali najnoviji članak.

Provjera postotka prometa koji konkurenti dobivaju s različitih kanala (uključujući preporuke, organsko pretraživanje, plaćene društvene mreže) je vrlo važan zadatak za postizanje uspjeha poduzeća.

Ovi uvidi pomažu poduzeću da shvati koji su kanali uspješni u privlačenju prometa njegovim konkurentima, kako bi pomogli da odredu prioritete vlastitih kanala distribucije.

Koja je uloga e-mail marketinga u content marketingu?

E-mail marketing je važan za ponovno ciljanje (retargetiranje) kupaca i održavanje angažmana s bazom klijenata. E-mail newsletteri pružaju raznolik niz informacija uključujući vijesti o poduzeću i djelatnosti, informacije o proizvodima ili prodajne poticaje. 

Ako vaše poduzeće želi održati korak s modernim svijetom potrebna vam je prilagodba i personalizacija. U kreiranju e-mail kampanje treba krenuti s postavkom da na prvom mjestu moraju biti e-poruke od potencijalne koristi za korisnike.

Naše usluge e-mail marketinga uključuju sljedeće:

  • MailChimp - postavljamo i povezujemo MailChimp račun na vaše web mjesto;
  • Skočni prozor (pop-up) - kreiramo i postavljamo skočni prozor s pozivom na radnju;
  • Baza korisnika - kreiramo automatsku popunu baze korisnika i pretplatnika vaše e-pošte;
  • Tekst i vizualni dizajn - pišemo tekst i kreiramo vizualni dizajn vaše e-mail kampanje;
  • Newsletter - povezujemo web mjesto i kreiramo e-mail s novostima ili s bloga;
  • Promotivni e-mailovi
  • Ankete - prikupljamo mišljenja ili uvide vaše publike putem e-pošte;
  • Sezonski sadržaj - čestitamo aktualne blagdane i praznike;
  • Pokloni - pokrećemo natjecanja i obavještavamo korisnike putem e-pošte kako biste nagradili vaše pratitelje.

Utjecaj društvenih medija na učinkovitost content marketinga

Content marketing na društvenim mrežama brendovima omogućuje da dosegnu više od 4,5 milijardi korisnika. Tako se mogu povezati s različitim publikama i zadovoljiti njihove sklonosti.

Svaka platforma ima određenu vrstu contenta koji ima dobru izvedbu. Bilo da se radi o zabavnim, kratkim videozapisima ili fotografijama visoke kvalitete. Komentari, lajkovi, dijeljenja i izravne poruke nude priliku za interakciju s publikom i poticanje osjećaja zajedništva.

Platforme imaju alate prikupljanja korisničkih podataka koje se mogu iskoristiti kako bi poboljšali content. Potrebno je testirati različite vrste contenta na društvenim mrežama kako bi vidjeli što je najbolje.

Uspješne content strategije na društvenim medijima uključuju sljedeće:

  • Promocija sadržaja - dijeljenje veze na sadržaj objavljen na web stranici;
  • Iza kulisa - objavljivanje fotografije ili videozapisa radnog prostora ili kreativnog procesa;
  • Istaknuti proizvod - objašnjavanje prednosti najnovijeg proizvoda ili usluge;
  • Sadržaj koji su generirali korisnici - dijeljenje fotografije, videozapisa i recenzija koje su generirali korisnici;
  • Ankete - prikupljanje mišljenja ili uvida publike;
  • Sezonski sadržaj - dijeljenje sadržaja za aktualne blagdane i praznike;
  • Inspirativni citati - dijeljenje motivacijskih poruka i citata uparenih s uzbudljivom grafikom;
  • Pokloni - pokretanje natjecanja na društvenim mrežama kako bi nagradili pratitelje;
  • Videozapisi uživo - kreiranje sesija pitanja i odgovora uživo, reflektora događaja.

Analiziranje uspjeha contenta

Analiza izvedbe contenta može pomoći shvatiti što funkcionira, a što ne. Važno je pratiti metrike koje imaju smisla za marketinške i poslovne ciljeve poduzeća. Neke od mjernih podataka koje je potrebno pratiti su:

  • Stope pretvorbe - postotak korisnika koji poduzmu željenu radnju na web stranici, kao što je kupnja ili prijava za uslugu;
  • Prikazi stranice ili videozapisa - ukupan broj pregleda web stranice ili videozapisa od strane korisnika;
  • Organski promet - posjetitelji koji dođu na web stranicu klikom na neplaćeni rezultat pretraživanja u rezultatima tražilice;
  • Doseg društvenih medija - ukupan broj pojedinaca koji su vidjeli sadržaj društvenih medija;
  • Prosječno vrijeme angažmana - prosječno vrijeme u kojem je web stranica bila u fokusu korisnika;
  • Rangiranje ključnih riječi - položaj web stranice u rezultatima tražilice za ključnu riječ;
  • Povratne veze - veze na drugim web stranicama koje usmjeravaju korisnike na web stranicu;
  • Preuzimanja epizoda - broj preuzimanja podcasta ili drugog epizodnog sadržaja od strane korisnika.

Naš tim veliku pažnju pridaje metrikama i podacima. Koristimo Google Analytics 4 (GA4) za prikupljanje mnogih podatkovnih točaka. Pratimo najrelevantnije podatkovne točke za vaše web mjesto u cjelini i za pojedinačne dijelove contenta.

Zatim se odmičemo od tema koje nemaju odjeka kod vaših čitatelja i više se usredotočujemo na one koje imaju.

Što uključuje naša usluga content marketinga?

Naš pristup content marketingu se temelji na stvaranju contenta koji će oduševiti vašu publiku i pretvoriti ih u potencijalne kupce.

Znamo kako postaviti učinkovite "udice", kako prenijeti dosljedan ton glasa i ciljno usmjeren jezik osmišljen za postizanje rezultata (tj. povećanje konverzije).

Stvaranje privlačnog i ciljnog sadržaja

Provjeravamo ima li sav sadržaj jasan cilj. Tu nam pomaže vaše usmjeravanje sadržaja koji počinje s onim što želite postići i koga trebate dosegnuti, da bi ispunili te ciljeve. Koristimo podatke kako bi vašim riječima dali vjerodostojnost i kreirali relevantni sadržaj za korisnika.

Audit i prenamjena postojećeg sadržaja

Naše usluge istraživanja ciljnih kupaca, analize vaše ciljane publike, postavljanja ciljeva i zadataka i izrade prilagođenog plana sadržaja ovisno o veličini vašeg poslovanja i djelatnosti u kojoj se nalazite. Putem opsežne revizije sadržaja radimo njegovu prenamjenu za ostvarenje više prometa.

Promoviranje i dijeljenje sadržaja

Postoji više načina distribucije sadržaja: putem društvenih mreža, e-mail marketinga i oglašavanja. U kreiranju kampanje krećemo s postavkom da na prvom mjestu moraju biti poruke od potencijalne koristi za korisnike, ako poduzmu radnje koje tražite.

Stvaranje SEO optimiziranog sadržaja

S nama ne trebate biti zabrinuti za svoj poredak u internet tražilicama. Ciljani web sadržaj, bogat ključnim riječima jedan je od ključeva naše uspješne SEO optimizacije za tražilice. U tom pristupu koristimo strategiju semantičkog SEO-a uključujući 3 osnovna koraka: istraživanje optimalne ključne fraze za vaše poslovanje, odabir ključne riječi i pokazivanje vaše relevantnost.

Video marketing

Prednost video marketinga je i njegova sposobnost stvaranja emocionalnih veza s gledateljima, što može značajno utjecati na njihovu odluku o kupnji i lojalnost brendu. Osmišljavamo ideje i prenamjenjujemo postojeći tekstualni sadržaj u video sadržaj. Znamo kako koristiti video za web marketing kreiranjem kratkih videoisječka za objave na društvenim medijima u kojima dijelite svoja razmišljanja. 

Analiza podataka i metrika

Putem sofisticiranog analitičkog alata, pomažemo definirati vašu content strategiju i kontinuirano analizirati podatke i metrike kako bismo osigurali uspjeh. Ovi uvidi mogu pomoći da shvatite koji su kanali uspješni u privlačenju prometa. 

Spremni za rast vašeg poslovanja? Razgovarajte s nama

Hvala, ubrzo ćemo te povratno kontaktirati!

Koja je uloga SEO-a u content marketingu?

Jedan od ključnih načina na koji SEO podržava content marketing jest pomaganje privlačenju prometa na web stranicu.

Optimiziranjem sadržaja za ključne riječi i fraze koje ciljana publika traži, poduzeća povećavaju vjerojatnost da će pronaći njihov sadržaj kada pretražuju na mreži.

Zauzvrat to može pomoći privući više prometa na web stranicu i povećati vidljivost poduzeća na stranicama s rezultatima tražilice. Stvaranjem visokokvalitetnog sadržaja koji je optimiziran za tražilice, poduzeća izgrađuju reputaciju pružatelja vrijednih i informativnih sadržaja koji zadovoljavaju potrebe ciljane publike.

Kako odlučiti koliko potrošiti na uslugu content marketinga?

Postoji više čimbenika koji utječu na to:

  • vaš proračun
  • vrsta content marketinga koju želite
  • tržište vaše djelatnosti
  • koliko brzo želite postići rezultate
  • stanje trenutnog content marketinga

Što je tržište konkurentnije, to ćete više resursa morati potrošiti na content marketing kako biste učinkovito prodrli na njega i pridobili pozornost.

Što utječe na brzinu postizanja rezultata?

Što brže želite postići rezultate to ćete više morati uložiti u kraćem vremenskom razdoblju. Uobičajeni primarni distribucijski kanal za sadržaj je blog. Ako ste zacrtali ključne riječi možda ćete morati pokriti oko 1200 tema kako biste stekli puni autoritet u svojoj djelatnosti.

Ako objavljujete 120 članaka mjesečno tijekom 12 mjeseci s obzirom na to da kvaliteta sadržaja ostaje ista, dobit ćete privlačnost na tražilicama brže nego objavljivanje iste količine sadržaja u razdoblju od 36 mjeseci.

Mogu li sam kreirati kvalitetan content?

Ako ste se ikada pitali možete li samostalno stvarati kvalitetan content bez pomoći stručnjaka ili agencije, odgovor je definitivno da.

Sve što trebate je volja za učenjem novih stvari i web stranica na kojoj možete primijeniti svoje znanje.

Želiš naučiti kreirati sadržaj koji privlači, angažira i ostavlja trajan utisak? Upiši našu Content marketing edukaciju!

Marketing za sve

Agencija za digitalni marketing s punom uslugom za mala i srednja poduzeća!

Adresa: Dinka Šimunovića 2, Split

Pridruži se više od 600 osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve