Marketing za sve

Usluge content marketinga

Je li sadržaj na vašoj web stranici relevantan i dovoljno jasan vašim posjetiteljima? Snažan digitalni sadržaj ima moć privlačenja i utjecaja na vašu publiku kao ništa drugo. Naši stručnjaci za SEO i pretvorbu stvaraju privlačne odredišne ​​stranice i članke koji rangiraju, inspiriraju i pretvaraju.

Naše usluge content marketinga i pisanja web sadržaja čine savršenu kombinaciju informirane digitalne strategije i kreiranja zadivljujućeg sadržaja koji posjetitelje pretvara u kupce.

Usredotočeni smo na stvaranje vrhunske usluge content marketinga za klijente

Google recenzija
Clutch recenzija
Glassdoor recenzija
Clutch web dizajn
Clutch SEO agencija
Clutch content usluge
SEmrush certificirani partner

Koje su prednosti content marketinga?

Posjetitelji dolaze na vašu web stranicu u potrazi za nečim. Dajte im ono što traže.

Razvoj sadržaja web stranice počinje usklađivanjem vašeg sadržaja s vašom marketinškom strategijom.

Zašto? Kada svoj sadržaj uskladite sa svojim marketinškim ciljevima, uživate u prednostima pretvaranja svoje priče u stroj za stvaranje potencijalnih klijenata. Te pogodnosti uključuju:

  • privlačenje kvalificiranog prometa;
  • izgradnju povjerenja kod idealnih kupaca;
  • povećanje konverzija

Naš cilj za content marketing je osmisliti sadržaj koji odgovara vašim porukama strategije digitalnog marketinga. Taj proces osigurava dosljednost, što zauzvrat gradi povjerenje vaše publike.

Cilj je privući (pravi) promet i pretvoriti ih u lojalne kupce

Jedan od načina privlačenja prometa i potencijalnih kupaca je da se usredotočite na ključne fraze koje optimiziraju vaše rangiranje u pretraživanju.

Do toga ćemo vas dovesti putem usluge SEO optimizacije i pisanja web sadržaja koje uključuju promišljeno istraživanje ključnih riječi kako bismo privukli posjetitelje relevantnim, ciljanim sadržajem.

To uključuje pažljivo vaganje svake riječi na svakoj stranici kako biste bili sigurni da podržava vašu content strategiju.

Stvaramo content kojem vaši posjetitelji vjeruju i kojeg Google voli, osiguravajući da se vaše web stranice pojavljuju u više pretraživanja.

A zahvaljujući vašim relevantnim sadržajima, angažman vaših posjetitelja će se povećati s vašim konverzijama.

Koja je uloga poduzeća u content marketingu?

Kako bi content strategija bila uspješna, poduzeće mora razumjeti svoju ciljanu publiku, identificirati njihove bolne točke i stvoriti content koji se učinkovito time bavi.

Tada počinje stvarati content koji govori izravno o njihovim potrebama i interesima vezanih za određenu temu ili izazov. Content strategija pomaže njegovati potencijalne klijente.

Pružanjem svojoj publici dragocjeni content, ostaju u centru pažnje i nastavljaju graditi odnose čak i nakon prvog kontakta. Ovaj stalni angažman povećava vjerojatnost pretvaranja potencijalnih kupaca u prave kupce.

Ako vaše poduzeće traži način da se istakne na današnjem konkurentnom tržištu, razmislite o ulaganju u content marketing.

Mogućnosti su beskrajne, a prednosti content marketinga su nepobitne. Sve što trebate je podijeliti znanje i stručnost i promatrati kako vaš posao raste.

Kako content marketing utječe na rast poslovanja?

  • Povećava svijest o brendu: stvaranjem i dijeljenjem vrijednog i relevantnog contenta, poduzeće može povećati vidljivost i doprijeti do šire publike;
  • Poboljšava angažman kupaca: stvaranjem contenta koji govori o potrebama i interesima ciljane publike, poduzeće može poboljšati angažman kupaca i izgraditi jače odnose sa svojim klijentima;
  • Povećava promet na web stranici: stvaranjem i dijeljenjem visokokvalitetnog contenta poduzeće može privući više prometa na svoju web stranicu;
  • Poboljšava poredak u tražilicama: stvaranjem contenta koji je optimiziran za tražilice, poduzeće može poboljšati svoj poredak za ključne fraze u Google tražilici i potencijalnim kupcima olakšati pronalaženje web stranice;
  • Povećava prihod: privlačenjem prometa na svoju web stranicu i poboljšanjem angažmana kupaca, poduzeće može povećati svoj prihod kroz povećanje prodaje proizvoda ili usluga.

Trenutni content marketing projekti

Zašto su vam potrebne usluge content marketing agencije?

Dizajn vaše web stranice mora biti u duhu content strategije kako bi ostvarila vidljivost i veću stopu konverzije.

Implementacijom content strategije, vaši content marketing napori bit će utjecajni i učinkoviti u pretvaranju potencijalnih kupaca i dosezanju vaše ciljne publike.

Koje su osobine kvalitetnog contenta?

  • Pruža dodatnu vrijednost proizvoda

Potrebno je stvoriti content koji pruža vrijednost, daje rješenje za trenutne potrebe posjetitelja stranice. Proizvod može biti rješenje, ali ako izričito nemaju stranicu proizvoda poduzeća bi trebali spomenuti proizvod samo ako ima smisla.

Najprije je potrebno educirati i informirati čitatelje.

  • Cilja specifičnu fazu kupovnog puta čitatelja

Pružanje vrijednosti i odgovaranje na potrebe čitatelja samo je dio priče. U svakom dijelu contenta poduzeća bi trebala ciljati na specifičnu fazu kupovnog putovanja svojih kupaca.

Postoje tri faze kupčevog puta: svijest, razmatranje i odluka.

  • Faza svjesnosti: kupci još uvijek istražuju svoj problem;
  • Faza razmatranja: istražuju rješenja;
  • Faza odluke: spremaju se odabrati dobavljača.
kupčevo putovanje

Pisanje članka na temu: "Što je [X]?": čitatelj članka vjerojatno nije spreman donijeti odluku o svom pružatelju usluga. On je još uvijek u fazi osvještavanja, dovršava istraživanje kako bi mogao saznati tko nudi rješenje za njegov problem.

Pisanje stranice proizvoda: čitatelj koji posjeti stranicu proizvoda vaše e-trgovine je već istražio moguće proizvode i pronašao stranicu poduzeća kao mogućeg dobavljača.

Da bi poduzeća na svakom koraku predstavljala svoj proizvod, ponavljajući svoju vrijednost, prijedlog i diferencirati se od konkurencije trebaju istaknuti najvrjednije značajke svojih proizvoda.

Content marketing i brendiranje

  • Demonstrira dosljedan glas i imidž brenda

Bez obzira, kreiraju li poduzeća objavu na blogu, web stranici ili e-knjigu, njihovi posjetitelji bi ih trebali prepoznati i moći reći tko su, odmah nakon konzumiranja sadržaja.

Strategija brendiranja osigurava da brend ne zvuči kao da deset različitih ljudi piše za njih, čak i ako je to slučaj. Zato je važno kreirati stilski vodič za pisanje i stilski vodič za brend. Vizuali brenda moraju izgledati isto na svim platformama i uređajima.

Ton i glas brenda moraju zvučati isto u svim pisanim i online komunikacijama. Content marketing publikacije će biti mnogo kohezivnije i dosljednije, što će natjerati čitatelje da se vraćaju i učinit će ih da izgledaju uglađenije i profesionalnije. 

  • Pravovremen je i privlačan

Ako poduzeća znaju ponašanje svojih kupaca i obrasce potrošnje tijekom cijele godine, ključno je to iskoristiti. Potrebno je objavljivati blog objave i ponude koje će ih zaokupiti u pravo vrijeme i odgovoriti na njihove trenutne potrebe.

To će omogućiti poduzećima da budu ispred konkurencije koja kasnije objavljuju sličan sadržaj. Često je biti prvi sve što poduzeća trebaju da pridobiju klijente. 

Pisanje blog članaka

Uspješne stranice postižu ravnotežu između zanimljivog pisanog sadržaja i lijepog dizajna. U mnogim slučajevima tradicionalni stilovi pisanja ne funkcioniraju online. Najbolji način pisanja web sadržaja je kratak, okružen razmakom i specifičan, ali se može skenirati.

Obraćajući pozornost na formatiranje uz sam sadržaj, naši pisci sadržaja web stranica znaju kako pružiti dovoljno detalja da potaknu posjetitelja na konverziju.

Content strategija pisanja blog objava često predstavljaju veći dio stvaranja contenta web stranice. Pomaže kod širenja svijesti o brendu, boljeg poretka u pretraživanju na internet tražilicama i izgradnje lojalnosti kupaca.

Marljivo i dosljedno pisanje bloga može biti odličan način privlačenja prometa na web mjesto poduzeća. Objave na blogu bi trebale odražavati identitet brenda na prijateljski i opušten način.

Ova se content strategija primjenjuje na složenije teme, pri čemu ih kreator sadržaja može uspješno pretvoriti u zanimljive dijelove koji čitatelje pretvara u potencijalne kupce.

Naš zadatak u Marketingu za sve da pomognemo vašem sadržaju da se istakne iz gomile.

Content marketing je "win - win" situacija za svako poduzeće

 Stvaranjem i distribucijom vrijednog i relevantnog contenta, privucite i angažirajte svoju ciljanu publiku, izgradite svoj autoritet, pretvorite potencijalne kupce i naposljetku potaknite prodaju.

Content strategija je strateški pristup, dugoročno isplativ, osiguravajući snažan povrat ulaganja (ROI).

Istražujemo ideje za sadržaj

Content strategija započinje razvijanjem ideje stvaranja contenta koje će ciljanoj publici biti zanimljiv i koristan. Te bi se ideje trebale usredotočiti na potrebe, interese i bolne točke ciljane publike. Te informacije pronalazimo za vas pomoću:

  • Alati za analizu: koristimo Google Analytics (GA4), platforme društvenih medija i druge alate, kako bi saznali više o interesima i problemima vaše publike;
  • Razgovor s prodajnim predstavnicima: razgovaramo s vašim prodajnim predstavnicima kako bi otkrili teme koje vaši kupci i potencijalni klijenti najčešće spominju;
  • Pozivi korisničkoj podršci: slušamo snimljene pozive vašeg tima za podršku kako bi identificirali uobičajene teme u pozivima koje se mogu proaktivno obraditi sadržajem;
  • Društvene zajednice: istražujemo teme o kojima vaša ciljana publika razgovara na forumima, društvenim mrežama i drugim mjestima na mreži;
  • Istraživanje konkurencije: istražujemo vaše konkurente kako bi otkrili kakav content stvaraju i pronalazimo trenutne poglede na aktualne teme.

Stvaramo visoko kvalitetni content

Naša content strategija je usmjerena na ciljnu publiku koja će obožavati vaš sadržaj. Osobine takvog sadržaja su:

  • Usmjeren na publiku: prilagođeni content interesima i bolnim točkama vaše publike;
  • Vrijedan: pruža vrijednost vašoj publici educirajući ih ili predstavljajući rješenja;
  • Jasan i sažet: koristi jednostavan jezik, izbjegava žargon i čini da poruka bude jasna;
  • Zanimljiv: upotrebljava pripovijedanje, vizualne elemente i interaktivne elemente kako bi privukli pozornost publike;
  • Vjerodostojan: citira vjerodostojne izvore, koristi podatke za podupiranje tvrdnji i intervjuira stručnjake;
  • Originalan: kreiramo vaš sadržaj koji nudi nešto drugačije od onoga što je već vani;
  • Djelotvoran: dobar content potiče vašu publiku da učini nešto, bilo da razmišlja drugačije, primijeni znanje koje je steklo, podijeli sadržaj ili obavi kupnju.

Kako promoviramo vaš content?

Poduzeće treba promovirati content na više kanala, kako bi dosegnlo više publike. Neki od naših uspješnih strategija promocije sadržaja uključuje:

  • Email marketing: slanje sadržaja putem emaila, po mogućnosti segmentiranoj publici;
  • Facebook oglašavanje: plaćeni oglasi na društvenim mrežama;
  • Google oglašavanje: plaćeni oglasi na tražilicama;
  • Influencer marketing: korištenje usluge utjecajnih osoba kako bi predstavili sadržaj;
  • Dijeljenje sadržaja na forumima: tamo gdje publika provodi vrijeme;
  • Kreiranje organskih objava na društvenim mrežama ili najavnih videozapisa kako bi promovirali najnoviji članak.

Provjera postotka prometa koji konkurenti dobivaju s različitih kanala (uključujući preporuke, organsko pretraživanje, plaćene društvene mreže) je vrlo važan zadatak za postizanje uspjeha poduzeća.

Ovi uvidi pomažu poduzeću da shvati koji su kanali uspješni u privlačenju prometa njegovim konkurentima, kako bi pomogli da odredu prioritete vlastitih kanala distribucije.

Analiziramo uspjeha vašeg contenta

Analiza izvedbe contenta može pomoći shvatiti što funkcionira, a što ne. Važno je pratiti metrike koje imaju smisla za marketinške i poslovne ciljeve poduzeća. Neke od mjernih podataka koje pratimo za vas su:

  • Stope pretvorbe: postotak korisnika koji poduzmu željenu radnju na web stranici, kao što je kupnja ili prijava za uslugu;
  • Prikazi stranice ili videozapisa: ukupan broj pregleda web stranice ili videozapisa od strane korisnika;
  • Organski promet: posjetitelji koji dođu na web stranicu klikom na neplaćeni rezultat pretraživanja u rezultatima tražilice;
  • Doseg društvenih medija: ukupan broj osoba koji su vidjeli sadržaj društvenih medija;
  • Prosječno vrijeme angažmana: prosječno vrijeme u kojem je web stranica bila u fokusu korisnika;
  • Rangiranje ključnih riječi: položaj web stranice u rezultatima tražilice za ključnu riječ;
  • Povratne veze: veze na drugim web stranicama koje usmjeravaju korisnike na web stranicu;
  • Preuzimanja epizoda: broj preuzimanja podcasta ili drugog epizodnog sadržaja od strane korisnika.

Što uključuje usluga content marketinga?

Naš pristup content marketingu se temelji na stvaranju contenta koji će oduševiti vašu publiku i pretvoriti ih u potencijalne kupce.

Znamo kako postaviti učinkovite "udice", kako prenijeti dosljedan ton glasa i ciljno usmjeren jezik osmišljen za postizanje rezultata (tj. povećanje konverzije).

Stvaranje privlačnog i ciljnog sadržaja

Provjeravamo ima li sav sadržaj jasan cilj. Tu nam pomaže vaše usmjeravanje sadržaja koji počinje s onim što želite postići i koga trebate dosegnuti, da bi ispunili te ciljeve. Koristimo podatke kako bi vašim riječima dali vjerodostojnost i kreirali relevantni sadržaj za korisnika.

Audit i prenamjena postojećeg sadržaja

Naše usluge istraživanja ciljnih kupaca, analize vaše ciljane publike, postavljanja ciljeva i zadataka i izrade prilagođenog plana sadržaja ovisno o veličini vašeg poslovanja i djelatnosti u kojoj se nalazite. Putem opsežne revizije sadržaja radimo njegovu prenamjenu za ostvarenje više prometa.

Promoviranje i dijeljenje sadržaja

Postoji više načina distribucije sadržaja: putem društvenih mreža, email marketinga i oglašavanja. U kreiranju kampanje krećemo s postavkom da na prvom mjestu moraju biti poruke od potencijalne koristi za korisnike, ako poduzmu radnje koje tražite.

Stvaranje SEO optimiziranog sadržaja

S nama ne trebate biti zabrinuti za svoj poredak u internet tražilicama. Ciljani web sadržaj, bogat ključnim riječima jedan je od ključeva naše uspješne SEO optimizacije za tražilice. U tom pristupu koristimo strategiju semantičkog SEO-a uključujući 3 osnovna koraka: istraživanje optimalne ključne fraze za vaše poslovanje, odabir ključne riječi i pokazivanje vaše relevantnost.

Video marketing

Video marketing ima sposobnost stvaranja emocionalnih veza s gledateljima, što može značajno utjecati na njihovu odluku o kupnji i lojalnost brendu. Osmišljavamo ideje i prenamjenjujemo postojeći tekstualni sadržaj u video sadržaj. Znamo kako koristiti video za web marketing kreiranjem kratkih videoisječka za objave na društvenim medijima u kojima dijelite svoja razmišljanja. 

Analiza podataka i metrika

Putem sofisticiranog analitičkog alata, pomažemo definirati vašu content strategiju i kontinuirano analizirati podatke i metrike kako bismo osigurali uspjeh. Ovi uvidi mogu pomoći da shvatite koji su kanali uspješni u privlačenju prometa. 

Što tražiti pri angažiranju content marketing agencije?

Potrebna vam je partnerska content marketing agencija da razvije fokusiranu i učinkovitu strategiju marketinga sadržaja i iskoristi njezinu korist u povećanom angažmanu publike i vrijednosti za kupce.

Potražite onu koja nudi kombinaciju kreativnosti, digitalnog marketinga i fokusa na prodaju, te uvida temeljenih na podacima.

  • Fokus na publiku

Svatko može popuniti kalendar sadržaja općim temama, ali stručna content marketing agencija odražava samo najrelevantnije i najkorisnije dijelove. Više od pogleda i angažmana, stručnjaci za content marketing vođeni su konverzijama i proizvode sadržaj svrhovito.

  • Vrijednost publike

Stručna content marketing agencija se fokusira na ono što donosi najveću vrijednost, u konačnici potičući informirane odluke o kupnji. Prati trendove u djelatnosti i sve veće potrebe kupaca i stvara sadržaj koji im u skladu s tim odgovara.

  • Kreativnost

Najbolje agencije za content marketing su kreativne, od strategije do kreacije i dizajna. Kreiraju priču vašeg brenda ispunjenu različitim temama i formatima sadržaja, kao što su blogovi, videozapisi, vodiči, resursi za preuzimanje i više - stručno odabranih za angažman publike i maksimalnu vrijednost za kupce.

Koliko košta content marketing?

Content marketing dugoročno je ulaganje u uspjeh vaše strategije digitalnog marketinga i sveukupnu svijest o brendu i ciljeve prihoda. To je kontinuirani napor za promoviranje vašeg brenda i vrijednosti vaše jedinstvene ponude.

Postaje sve kreativniji i zanimljiviji, kako istražujete različite formate sadržaja i razvijate svoje poslovanje. Cijena ovisi o nekoliko čimbenika:

  • Vrsta sadržaja

Dobar sadržaj privlači publiku na mnoge načine. To je nešto više od pukog nabacivanja informacija čitateljima. Radi se o isporuci pravovremenih i relevantnih informacija ciljanoj publici u najrelevantnijim formatima, od blogova i vodiča do infografika, studija slučaja, videozapisa, e-knjiga, interaktivnog sadržaja i više.

  • Složenost

Visokokvalitetni sadržaj zahtjeva istraživanje i kreativnost kako bi se istaknule jedinstvene vrijednosti vašeg brenda. Ovisno o vrsti sadržaja, možda će vam trebati i prilagođena grafika za jačanje identiteta i svijesti o brendu.

  • Volumen i frekvencija

S nižim troškovima i većim povratom ulaganja od tradicionalnih oglasa, content marketing vam omogućuje redovito angažiranje ciljne publike čestim objavljivanjem sadržaja i poticanje konverzija iz relevantnog i pravovremenog sadržaja koji se dijeli na digitalnim kanalima.

Što utječe na brzinu postizanja rezultata?

Što brže želite postići rezultate to ćete više morati uložiti u kraćem vremenskom razdoblju.

Uobičajeni primarni distribucijski kanal za sadržaj je blog. Ako ste zacrtali ključne riječi možda ćete morati pokriti oko 1200 tema kako biste stekli puni autoritet u svojoj djelatnosti.

Ako objavljujete 120 članaka mjesečno tijekom 12 mjeseci s obzirom na to da kvaliteta sadržaja ostaje ista, dobit ćete privlačnost na tražilicama brže nego objavljivanje iste količine sadržaja u razdoblju od 36 mjeseci.

Mogu li sam kreirati kvalitetan content?

Ako ste se ikada pitali možete li samostalno stvarati kvalitetan content bez pomoći stručnjaka ili agencije, odgovor je definitivno da.

Sve što trebate je volja za učenjem novih stvari i web stranica na kojoj možete primijeniti svoje znanje.

Želiš naučiti kreirati sadržaj koji privlači, angažira i ostavlja trajan utisak? Upiši našu Content marketing edukaciju i postani content marketing specijalist.

"Profesionalni, stručni i zabavni

Super profesionalni, stručni i zabavni. Marketing agencija za svaku pohvalu. Ivo je super predavač i SEO stručnjak s kojim je gušt radit!

Tamara OgnjenovićTamara Ognjenovićv.d. ravnateljica POU Trogir

Vjeruje li vaša publika vašoj stranici?

Sadržaj je najlakši način za izgradnju povjerenja i najbrži način za njegovo gubljenje. Uvjerite ljude da su na pravoj stranici koja rješava njihove trenutačne probleme i utječite na njih da poduzmu radnju kreiranjem autentičnog i vrijednog sadržaja.

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

(385)989561530 

Kontaktirajte nas >

 

Pridruži se 600+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve