Društvene mreže Gradske knjižnice Kaštela:
+86% veći angažman | +35% više posjetitelja | +917% rast pregleda na TikToku
Gradska knjižnica Kaštela danas je jedan od najuspješnijih primjera digitalne i događajne transformacije u Hrvatskoj.
Naša misija bila je jasna — pretvoriti tradicionalni kulturni prostor u moderno, interaktivno i živopisno središte zajednice.
Spojili smo digitalni marketing, event management i AI alate kako bismo stvorili priču koja nadahnjuje i povezuje generacije.
Unatoč bogatom programu, knjižnica se borila s privlačenjem mlađe publike.
Digitalna prisutnost bila je skromna, a percepcija zastarjela.
Cilj je bio stvoriti novu generaciju posjetitelja, koja knjižnicu doživljava kao kulturno, zabavno i digitalno moderno mjesto.
Naš pristup bio je više od “vođenja društvenih mreža”.
Izgradili smo ekosustav koji povezuje online svijet i stvarne događaje, uz jaku emocionalnu i zajedničku komponentu.
Kako spojiti emociju baštine i energiju digitalnih medija?
Kampanja “Kolendavanje u Kaštelima” postigla je +35.000 pregleda i veliki medijski odjek.
Oživjeli smo običaj koji je bio na rubu zaborava – sada ga ponovno slavi cijela zajednica.
PR rezultati: članci u Slobodnoj Dalmaciji, Dalmatinskom portalu i Portalu Grada Kaštela.
Digitalni učinak: viralni video sadržaji, angažman mladih i oživljena tradicija.
Problem: baština koja blijedi
Lokalni običaj kolendavanja, unatoč svojoj ljepoti, gubio je bitku s modernim vremenom. Postojao je rizik da ova vrijedna tradicija ostane tek sjećanje starijih generacija, potpuno nepoznata mladima.
Rješenje: Spoj emocije, tehnologije i PR-a
Naš zadatak bio je više od marketinga. Bio je to zadatak očuvanja kulture. Stvorili smo kampanju koja je istovremeno poštovala prošlost i govorila jezikom sadašnjosti.
Naš pristup u akciji:
Produkcija viralnog sadržaja: Pretvorili smo emotivne trenutke kolendavanja u dinamične video klipove za TikTok i Reels. Dokazali smo da pjevanje "na starinski" može biti jednako moćno kao i najnoviji trend.
Event consulting i produkcija: Blisko smo surađivali s Gradskom knjižnicom Kaštela kako bi sam događaj bio maksimalno medijski atraktivan i emotivno nabijen, stvarajući savršen materijal za našu kampanju.
Strateški PR: Nismo dopustili da ova priča ostane samo na društvenim mrežama. Osigurali smo da odjekne na najčitanijim regionalnim portalima (Slobodna Dalmacija, Dalmatinski portal, Portal Grada Kaštela), dajući joj pečat kulturnog događaja od iznimne važnosti.
Rezultati: Tradicija je ponovno "In"
Naša kampanja stvorila je most između generacija i vratila kolendavanje u fokus javnosti.
+35.000 pregleda videa na društvenim mrežama, čime je priča došla do tisuća ljudi, posebice mladih.
Medijski proboj: Priča je objavljena na ključnim dalmatinskim portalima, osiguravajući široku vidljivost i kredibilitet.
Oživljena tradicija: Najvažniji rezultat nije brojka, već ponos u lokalnoj zajednici i činjenica da su mladi ponovno otkrili ljepotu vlastite baštine.
Dokazali smo da digitalni marketing nije samo alat za prodaju, već i moćan saveznik u očuvanju i promociji kulture.
Zajedno smo pretvorili lokalni kviz u viralni fenomen:
+917% rast pregleda, +1435% više lajkova, +8357% više dijeljenja!
Kreirali smo sadržaj koji je hvatao autentične emocije, smijeh i energiju zajednice — upravo ono što publika želi dijeliti.
Problem: Više od same promocije događaja
Gradska knjižnica Kaštela danas je primjer kako spoj kulture, događaja i digitalnog marketinga stvara stvarnu promjenu.
Od pub kvizova do festivala, svaka priča postaje trenutak za dijeljenje – i inspiracija drugima.
Marketing za Sve vodi event marketing, digitalnu komunikaciju i produkciju sadržaja za Gradsku knjižnicu Kaštela.
Rezultat: živahna zajednica, veća vidljivost i kultura koja diše u digitalnom dobu.
Marketing za sve je digitalna agencija i edukacijski centar za digitalni marketing u Hrvatskoj.
Pridruži se 1.000+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan!
Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!
Bez spam-a, samo provjereni savjeti. Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku.
Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.