Marketing za sve

Podrška

Koliko košta podrška?

Ako je nešto u kvaru ili postoji problem s hostingom, podrška se ne naplaćuje!

Ako je u pitanju nešto drugo, naplaćujemo 120€ po satu za usluge podrške. Ako će obrada zahtjeva trajati više od četiri sata, dat ćemo procjenu za odobrenje.

Radno vrijeme tima za podršku:

Naš tim za podršku prati zahtjeve od 8:00 do 22:00 h svaki dan.

Odgovori na zahtjeve koji nisu hitni, a primljeni nakon 15:00 h i praznika mogu biti odgođeni do sljedećeg radnog dana.

Email podrška: info@marketingzasve.hr

Zovi 098/ 9561530 ili ostavi poruku!

Koje vrste zahtjeva radi podrška?

  • Popravci web stranice
  • Promjene sadržaja i oblika
  • Instalacije dodataka
  • Manja poboljšanja
  • Pitanja "kako"

Pristup i autorizacija

Za pružanje potrebnih usluga, trebamo autorizaciju za pristup sljedećem:

  • Račun za web hosting
  • WordPress
  • Registrator domene i DNS (ako je primjenjivo)
  • Računi društvenih medija (npr. Facebook, Twitter itd.)
  • Alati i aplikacije trećih strana (tj. Google Analytics, Google Webmaster Tools, pružatelj usluga e-pošte, usluge video hostinga, Flickr itd.)

Usluge podrške za web stranice

  • Problemi s web stranicom koja ne radi prema očekivanjima (tj. neispravni obrasci, pogreške, stranice koje se ne prikazuju ispravno itd.)
  • Podrška i ažuriranje alata i aplikacija trećih strana koji se koriste na web stranici i koje integrira Marketing za sve (tj. WordPress, SeedProd, MailChimp, Moosend, Salesforce, Instagram, jQuery itd.)
  • Uređivanje, revidiranje ili ažuriranje sadržaja stranice i proizvoda uključujući tekst, slike i sadržaj vezan uz SEO
  • Uređivanje, revidiranje ili ažuriranje predložaka na postojećim web stranicama
  • Savjetovanje, usmjeravanje i obuka o korištenju web stranice i sustava za upravljanje sadržajem
  • Osnovna konfiguracija i podrška za Google Analytics, Google Tag Manager i Google Search Console
  • Nova web stranica i predlošci e-pošte temeljeni na postojećem dizajnu
  • Izmjene i manja poboljšanja postojećih funkcija, obrazaca i značajki na postojećoj web stranici

Naplaćujemo rješavanje problema

Ne dajemo određeno jamstveno razdoblje za web stranice, jer preuzimamo odgovornost za ispravljanje bilo kakvih pogrešaka i propusta bez obzira na vremenski okvir.

Ponekad se pojave problemi koje nismo mi uzrokovali. Spremni smo, voljni i sposobni pomoći riješiti sve probleme, ali naplaćujemo samo one koje nismo uzrokovali.

  • Ažuriranje preglednika i alata trećih strana - redovito se ažuriraju, a verzije možda više nisu podržane. Ponekad rezultira "kvarenjem" značajke web stranice ili ne radi kako se očekuje
  • Promjene i ažuriranja web stranice – klijent ili druga strana vrši izmjene na web stranici što rezultira potrebnim ažuriranjima ili popravcima na web stranici
  • Sustavi za upravljanje sadržajem – problemi s web-stranicom mogu biti uzrokovani promjenama sustava za upravljanje sadržajem (CMS) (tj. WordPress), što rezultira potrebom za održavanjem web-stranice
  • Problemi uzrokovani u kombinaciji s novim ili ažuriranim softverskim proizvodima trećih strana - uključujući nadogradnje, teme, dodatke, module ili izmjene ili prilagodbe WordPressa.
  • Integrirani API-ji trećih strana – problemi s web-mjestom mogu biti uzrokovani promjenama API-ja trećih strana (tj. Google Tag Manager, kodovi za praćenje, javascript trećih strana, Twitter, Instagram, Flickr, Constant Contact itd.)
Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

(385)989561530 

Kontaktirajte nas >


Pridruži se 600+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve