Marketing za sve

Usluge web dizajna i izrade web stranice

Posjedujemo iskustvo i stručnost za izradu web stranice na koju ćete vi i vaše poduzeće biti ponosni. Prateći suvremene trendove i maksimizirajući najnovije tehnološke mogućnosti učinkovitog angažiranja relevantnih korisnika, brinemo o uspjehu vaše web stranice.

Osim web dizajna i web razvoja, pružamo usluge agencije za digitalni marketing koje pomažu da vaš brend bude zapažen online. 

Usredotočeni smo na stvaranje vrhunske usluge web dizajna za klijente

Google recenzija
Clutch recenzija
Glassdoor recenzija
Clutch web dizajn
Clutch SEO agencija
Clutch content usluge
SEmrush certificirani partner

Uspjeh web stranice ovisi o učinkovitom web dizajnu

To je često prvi kontakt vašeg poduzeća s potencijalnim kupcima. Dizajn i sadržaj moraju dati brzu potvrdu posjetitelju web stranice, da je stigao na stranicu koja će ispuniti njegovu namjeru. Dobro osmišljeno korisničko iskustvo (UX) opipljiv je prikaz poslovnog brenda i oblikuje pozitivne dojmove posjetitelja.

Dizajn web stranice također ima veliki utjecaj na rangiranje web stranice u tražilicama. Naši SEO stručnjaci znaju kako to izvesti putem usluge SEO optimizacije.

U Marketingu za sve znamo da jasna upotreba naslova i elemenata pomažu korisnicima u čitanju web stranica i pozitivno utječe na način na koji Googlebotovi tražilice uspješno indeksiraju sadržaj svake web stranice.

Naši web dizajneri su svjesni ključnih riječi koje su važne za rangiranje u pretraživanju i uspješno ih uključuju kroz navigaciju i elemente koji su dosljedni na cijelom web mjestu.

web dizajn

Web dizajn je više od grafičkog dizajna i vizualno lijepe stranice

Web dizajn se odnosi na vizualni izgled i funkcionalnost web stranice. To je polje koje je suštinski povezano s grafičkim dizajnom na svim razinama i bavi se istim principima dizajna vizualne komunikacije.

Naši web dizajneri poznaju funkcionalnost, tehnička ograničenja, digitalne trendove i očekivanja korisnika koja se često mijenjaju. Tad na scenu stupaju naši content i marketinški stručnjaci koji kreiraju sadržaj web stranice i elemente s posebnom pažnjom na psihologiju posjetitelja.

Naši content stručnjaci znaju napredne taktike digitalne prodaje, kako i kada postaviti gumb "poziv na radnju" (CTA) za poticanje prodaje i prijave putem e-pošte.

Izrada web stranica nije jedini zadatak web dizajnera. Bave se odabirom najbolje estetike za različite veličine zaslona. Shvaćaju poslovne koncepte kao što su uvod i završetak, kako bi se stvorili potencijali koji čine poziv na radnju privlačnijim.

Koje su ključne komponente uspješnog web dizajna?

Neki od najvidljivijih elemenata web dizajna stranice uključuju boje, fontove, grafiku i opći stil web stranice. Naši web dizajneri ovo i još mnogo toga uzimaju u obzir, dok planiraju učinkovita rješenja.

Ako je prikladan sofisticiraniji ili ozbiljniji ton, dizajneri se odlučuju za prigušene ili manje zasićene nijanse boja i nijansi koje prate tekst u konvencionalnom serifnom (kao što je Times New Roman) ili sans serifnom (kao što je Helvetica) fontu.

Tako da naši web dizajneri donose jako puno ovakvih odluka za naše klijente, kako bi uskladili web mjesto u skladu s brendom ili temom.

Neke od naših radova izrade učinkovitih web stranica možete vidjeti ispod.

Trenutni web dizajn projekti

Web dizajn koji oživljava vaš brend

Ponovno osmišljavamo vaš brend za web. Koje boje privlače korisnika? Kako ih vodimo kroz sadržaj? Koje dokaze možemo prezentirati? Koji će ih vizualni prikazi uvjeriti?

Dat ćemo im novi način da vas vide i novi način da vi vidite sebe.

Zašto je učinkovita web stranica važna?

Dobro dizajnirana web stranica jednostavna je i jasno komunicira s ciljanom publikom, tako da manje zbunjuje posjetitelja. Ona osvaja i njeguje povjerenje ciljne publike. Ključne karakteristike visoko učinkovite web stranice su:

  • brza je, jednostavna za ažuriranje, integrira se s postojećim sustavima;
  • rangira se na web tražilicama za povećanje prometa;
  • vizuali su usklađeni s robnom markom;
  • posjetitelji se lako koriste njome i tjera ih na radnju;
  • dostupna je svim korisnicima, radi na bilo kojem uređaju i zaslonu bilo koje veličine;
  • rezultati se lako mjere i poboljšavaju.

Izgled web stranice se odnosi na boje, tipografiju i slike koje se koriste. Isto tako, odnosi se na to kako su informacije strukturirane i kategorizirane. Je li poruka posjetitelju dovoljna jasna.

Dobar web dizajn je jednostavan za korištenje, estetski dopadljiv i odgovara skupini korisnika i brendu web stranice.

web dizajn
ux web dizajn

Korisničko iskustvo (UX) je važan element web dizajna

Najvažniji čimbenik u dizajniranju uspješne web stranice je njezina upotrebljivost. O tome posebno vodimo pažnju kod web shop dizajna.

Sjajan web dizajn koji pruža iskustvo brenda oduševljava i unapređuje pozitivne odnose s ciljanom publikom. Web dizajn bi trebao uvjeriti publiku da su na pravom mjestu i učiniti sve da se osjećaju važnima - ispuniti ili premašiti njihova očekivanja.

Posjetitelji trebaju jasnu navigaciju i jednostavne putove ka konverziji. Holistička strategija organizira vašu web stranicu, usklađuje sadržaj i prikazuje ključne informacije potrebne za izvrsni korisnički doživljaj. Korisničko iskustvo ili UX je mješavina kvantitativnih podataka i ljudske psihologije.

Koji su ključni elementi dobrog web dizajna?

  • Struktura web stranice

Poslovni prioriteti i namjeravana interakcija obično usmjeravaju raspored učinkovite strukture web stranice. Pametan web dizajn vodi korisnike do najvažnijeg sadržaja i opcija koje su razvijene za njih. Dobro planirana struktura web mjesta, pokreće intuitivne kategorije za navigaciju web mjesta.

  • Navigacija

Učinkovita navigacija je ono što naši i vaši klijenti žele od web stranice. Korisnici grade svoja očekivanja i navike koristeći se najpopularnijim svjetskim web stranicama.

Naši web dizajneri pregledavaju mnoge od njih i uče navigacijske obrasce i trendove od vodećih brendova. Za web mjesta bogata sadržajem dobro izvedeno pretraživanje, važna je stranica i opcija navigacije koju treba uključiti u dizajn.

 

  • Izgled stranice

Naši web dizajneri organiziraju elemente web stranice na način koji pojačava tvrtkinu prisutnost i uspješno uključuje i povećava ciljanu publiku. Ključnu ulogu igra konzistentnost brenda, predstavljena jasno provedenim standardima na cijeloj stranici.

Dobra izvedba izgleda web mjesta, vodi korisnike da poduzmu radnje.

  • Palete boja

Palete boja igraju važnu ulogu u brendiranju. Primjerice, McDonald’s-ove boje počinju poznatom crvenom i zlatnom, T-Mobile prednjači s odvažnom nijansom ružičaste, a Apple dosljedno koristi bijelu kao vodeću boju brendiranja tvrtke.

Manje vidljive i male tvrtke bi trebale koristiti slične strategije kako bi uspostavile dosljednu paletu boja u predstavljanju svoje marke. U odabiru boja web stranice savjetujemo i slijedimo odluke i standarde.

  • Tipografija

Korišteni font, kao i paleta boja za tipografiju, trebaju slijediti dosljednost i odražavati standarde brenda. Treba uspostaviti jasnu vizualnu hijerarhiju s vizualnom težinom slikovnog teksta, naslova i podnaslova. Odabir fonta i atributa fonta kao što su veličina, podebljanja, boja ili kurziv. Stranica i font bi trebali biti dosljedni kroz cijelo web mjesto.

Važnost sadržaja, slika i videa u web dizajnu

  • Sadržaj

Pisani sadržaj web stranice u dosljednom glasu brenda često je podcijenjen element dizajna. Obično agencije za web dizajn malu pažnju daju tom temeljnom signalu rangiranja tražilicama.

Naši content stručnjaci koriste content strategiju razbijanja dugih sadržaja, kao što su odlomci s poveznicama na cijeli sadržaj, korištenje naslova odlomaka i više.

Razmatraju kako tekst različito prikazati na početnim stranicama, primarnim odredišnim stranicama i sekundarnim ili tercijarnim stranicama. Ova razmatranja poboljšavaju čitljivost i ključni su u privlačenju korisnika da ostani na stranici i nastave čitati. 

  • Slike 

Izrada web stranice je smislena, ako web dizajneri uključe slike i videa. Prava slika često može komunicirati više od dugog eseja pažljivo biranih riječi. Naši učeni fotografi snimaju jedinstvene fotografije vašeg prostora, tima ili proizvoda.

  • Videa

Videa su moćni alati u digitalnom svijetu. Naša strategija video marketinga uključuje vrstu vizualnih sredstava koja će se koristiti na cijelom web mjestu, komunicirajući specifičnostima kako bi se osiguralo da slike i videa nadopunjuju i poboljšavaju glas brenda.

Važnost brzine učitavanja web stranice i poziva na radnju

  • Izvedba stranice

Učinkovitost web stranice uvijek uzimamo u obzir prilikom izrade web stranice. Brzina web stranice metrika je izvedbe na koju web dizajneri mogu pozitivno utjecati u najvećoj mjeri.

Google je otkrio da se 53% posjeta napušta ako mobilnoj web stranici treba dulje od 3 sekunde da se učita. Koliko bi dodatnih konverzija moglo biti da se web stranica učitavala samo sekundu brže?

Postoje mnogi alati koji nam pomažu da shvatimo zašto se web mjesto ne učitava brzo. Ostali pokazatelji funkcionalnosti uključuju pouzdanost, pristupačnost, sigurnost i zadovoljstvo kupaca.

  • Pozivi na radnju (CTA)

Uspješan web dizajn potiče na djelovanje. Najbolji web dizajneri se nikad ne udaljavaju previše od cilja konverzije - bilo da se radi o prodaji, pretplati ili nečemu drugom što tvrtka definira.

Stranica i jasan put ka konverziji uvijek bi trebao biti fokus dizajna.

Nabavite web stranicu dizajniranu s empatijom i prodajnom psihologijom

Upoznajte svoje posjetitelje. Saznajte što ih pokreće na radnju. Shvatite kako riješiti probleme. Izradit ćemo web stranicu koja će im pružiti sve informacije, s jasnom porukom i jednostavnom navigacijom.

Što je responzivni web dizajn i zašto je bitan?

Responzivni web dizajn je pristup web dizajnu u kojem se sučelje prilagođava izgledu uređaja, olakšavajući upotrebljivost, navigaciju i traženje informacija. Postiže se prijelomnim točkama okvira prikaza (granične razlučivosti kada se sadržaj skalira na taj prikaz).

Različite veličine zaslona pametnih telefona i tableta, kao i stolnih i prijenosnih računala, prilagođene su dobro izvedenom responzivnom dizajnu. U responzivnom dizajnu definiramo pravila za tok sadržaja i kako se izgled mijenja na temelju raspona veličine zaslona.

Responzivni dizajni reagiraju na promjene u širini preglednika prilagodbom položaja elemenata dizajna kako bi se uklopili u raspoloživi prostor.

Responzivni dizajn

Ako otvorite responzivno web mjesto na radnoj površini i promijenite veličinu prozora preglednika, sadržaj će se dinamički preurediti kako bi odgovarao prozoru preglednika.

Stranica provjerava slobodan prostor na mobitelima i zatim se predstavlja u idealnom aranžmanu.

Što tražiti pri angažiranju web dizajnera?

Više od svega morate znati što želite, prije nego što pronađete najboljeg web dizajnera za sebe. U web dizajnu ima mnogo  specijalizacija. Ne radi se o tome je li dizajner dobar ili loš, već je li vam prikladan.

Uostalom, bitno za naglasiti je da morate znati što želite od svoje web stranice, primjerice kao:

  • Ako želite dizajn koji je lijep za oko: trebate naći kreativnog dizajnera;
  • Ako imate web stranicu punu teksta: pogledajte kako se dizajneri snalaze s tipografijom, čitljivošću i izgledom stranice;
  • Ako gradite web shop dizajn; provjerite znaju li dizajneri što to čini stranicu dobrog prikaza proizvoda;
  • Ako želite da budete visoko u poretku na tražilicama za ključne riječi: trebate vještog SEO stručnjaka, koji ne moraju biti u jednoj osobi web dizajnera (ako web dizajner nema te sposobnosti, treba u dizajniranju web stranice uključiti stručnjake koji imaju).

Vaš sljedeći korak je da pitate svog web dizajnera o njegovom procesu dizajna i vremenskom okviru. Svi dizajneri imaju svoje metode i cikluse dizajna, pa dobro provjerite zapošljavate li nekoga tko odgovara kulturi vaše tvrtke kao i njenom rasporedu.

Sad kad ste odabrali svog dizajnera, izrada web stranica može započeti!

Koji su mogući problemi vašeg web mjesta?

  • Web stranica ne reagira: što znači da stranica ne izgleda dobro na mobilnim uređajima;
  • Web stranica izgleda zastarjelo;
  • Niska kvaliteta grafike;
  • Kupci ne posjećuju stranice koje želite;
  • Greške (funkcije stranice ne rade kako bi trebale) - previše 404 grešaka;
  • Previše neuspjelih DNS pretraživanja:
  • Web stranica ide izvan mreže: određeni sadržaj se ne učitava;
  • Loša navigacija;
  • Nedostatak mogućnosti prilagođavanja i dijeljenja na društvenim mrežama;
  • Imate pritužbe o tome "kako da to učinim" ili "gdje to mogu pronaći";
  • Niske stope konverzije (puno prometa, ali malo konverzija);
  • Visoka stopa napuštanja početne stranice (posjetitelji odlaze nakon nekoliko sekundi);
  • Korisnici ne dovršavaju sadržaj (video zapise ili blogove);
  • Fragmentirani posjeti, tj. korisnik odlazi nakon jedne stranice, umjesto da ostane i istražuje.

Usluge web dizajna i izrade web stranice

Naše usluge su skrojene kako bi pružile vrijednost vašem poslovanju. Od jednostavnih implementacija dizajna i potpunog redizajna.

Cilj nam je izgraditi rješenje, dizajn koji vam odgovara. Kreativno rješavamo probleme, uzimajući u obzir potrebe vašeg poslovanja i vaših posjetitelja.

Vizualni dizajn, fotografija i brendiranje

Kombiniramo korištenje vizuala, slika, boja, oblika i tipografije, kako bi stvorili estetski ugodan dizajn - usklađen s vašim brendom i publikom. Naši vješti web dizajneri mogu izraditi digitalne dizajne, fotografije proizvoda, kao i logotipe, standarde i smjernice brenda. 

Istraživanje

Prije pokretanja bilo kojeg projekta provodimo opsežna istraživanja, kako bismo razumjeli vaše krajnje korisnike i njihovo ponašanje, motivaciju i potrebe. Upotrebom toplinskih karti i sortiranja kartica određujemo putovanje vašeg korisnika u počecima procesa dizajna i uvijek imamo ta otkrića na umu.

Analiza funkcionalnosti i korisničkog iskustva

Analiziramo vašu stranicu iz korisničke, poslovne i tehničke perspektive, kako bi dobili važne uvide u trenutno ponašanje vaših korisnika. Ovim opsežnim postupkom prikupljanja podataka osiguravamo glatku funkcionalnost stvaranjem interaktivnih dizajna, upotrebljivih i lakih za navigaciju.

Testiranje i provjera valjanosti

Naši stručnjaci za korisničko iskustvo testiraju vaše dizajne tijekom cijelog procesa. Izdajemo prototipove na vaše odobrenje na više kontrolnih točaka tijekom procesa dizajna, kako bismo zadovoljili i vaše potrebe, kao i vaše dionike.

Analitika i analiza podataka

Putem sofisticiranog analitičkog praćenja, pomažemo vam definirati strategiju mjerenja, izraditi prilagođena izvješća nadzorne ploče i kontinuirano analizirati podatke i metrike kako bi vam osigurali uspjeh.

SEO i optimizacija stope konverzije

Uz našu učinkovitu SEO optimizaciju korištenjem A/B testiranja, zajedno s nizom alata koji prikupljaju ključne korisničke metrike - procjenjujemo i ocjenjujemo ponašanje i motivaciju vaših korisnika. Odatle nudimo plan koji optimizira protok korisnika i povećava konverzije.

Grafikon WP web stranica

Jeli WordPress CMS najbolji za mene?

WordPress je globalno najčešće korišteni CMS izrade web stranice. Koristi se uređivačem po principu "što vidiš to ćeš i dobiti", koji prikazuje promjene web dizajna u stvarnom vremenu, prije nego što uopće objavite svoju web stranicu.

Funkcionalnost sistema "povlačenja i ispuštanja" olakšava ažuriranje vašeg sadržaja bez dodatnog pitanja kako će to izgledati. Google voli način kako WordPress organizira sadržaj, pa je vaša stranica doslovno kreirana za rangiranje.

Više se ne morate bojati upravljati svojim blogom, sadržajem i medijima. Naša usluga web dizajna uključuje edukaciju za samostalan rad u vašoj WordPress stranici.

Hoću li redizajnom izgubiti svoje rangiranje?

Ne. Naši SEO stručnjaci čuvaju i poboljšavaju rangiranje vaše web stranice.

Zašto neke agencije za web dizajn postavljaju niska očekivanja za promet pretraživanja nakon lansiranja stranice? To je zato što nemarno mijenjaju stvari koje su već dobro funkcionirale.

Web dizajneri često govore klijentima da očekuju pad prometa pretraživanja nakon novog pokretanja. To nije istina. 

Redizajn koji se temelji na pretraživanju uključuje sljedeće:

  • očuvanu relevantnost ključnih riječi na visoko organskim stranicama;
  • dokumentiranu strategiju za URL strukturu i preusmjeravanja;
  • čvrste tehničke temelje za SEO.

Zadržavamo ono što funkcionira i poboljšavamo ono što ne funkcionira.

jedna stranica
rebrendiranje

Web dizajn cijena?

Kada ljudi postave ovo pitanje, znamo da su iznenađeni neočekivanim računima drugih tvrtki za web dizajn.

Troškovi za web dizajn web stranice se kreću u velikom rasponu. Mnoga marketinška web mjesta koja posjećujete svaki dan koštaju od 0 do 100 tisuća EURA ili više.

Za planiranje dizajna i izgradnju većine web stranica s visokim učinkom za stvaranje potencijalnih klijenata potrebne su stotine sati.

U Marketingu za sve, svaki opseg projekta je detaljna raščlamba sati za specifične zadatke dizajna i po fazama projekta. Na taj način kreiramo cijenu projekta.

Kad je najbolje da redizajniram web mjesto?

Prosječni životni vijek web stranice je 2 godine i 7 mjeseci. Moguće je dobiti 4+ godine za web stranice visoke izvedbe, ali nemojte predugo odgađati redizajn.

Web dizajn ima ogroman utjecaj na dojam vaših posjetitelja o vašem poslovanju. Pokreće njihovu percepciju vrijednosti (i cijene) vaših usluga.

Pogledajte web stranice svojih konkurenata, prikupite podatke i pretražite usluge koje nudite u odnosu na konkurente. Sada pogledajte svoju web stranicu.

Održavajte svoju web stranicu svježom i konkurentnom, kako bi redizajnom pozicionirali vaš brend za budućnost.

životni vijek web stranice

"Kreativni i moderni

Tim je pokazao izvanrednu kreativnost i inovaciju tokom cijelog procesa. Njihove ideje za web dizajn su bile svježe i moderne, savršeno se uklapajući u viziju i identitet mog brenda. Njihova sposobnost da transformiraju moje zahtjeve u vizualno atraktivne i funkcionalne elemente je za svaku pohvalu.

Barbara BožikovBarbara BožikovVlasnica Bonum Murter d.o.o.

Spremni za razgovor o vašoj novoj web stranici?

 Ako ste nezadovoljni svojom web stranicom razgovarajmo kako probuditi ljubav. Želimo da ponovno zavolite vašu web stranicu.

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

(385)989561530 

Kontaktirajte nas >

 

Pridruži se 600+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve