Marketing za sve

Komercijalno fotografiranje

Profesionalne usluge komercijalnog fotografiranja za vaše web stranice i digitalni marketing

Naš cilj je dodati vrijednost vašoj web stranici komercijalnim fotografijama visoke razlučivosti, fotografijama korporativnih događaja i fotografijama proizvoda

Nudimo mogućnost da svijetu predstavite svoje poduzeće s autentičnim fotografijama visoke rezolucije vašeg tima, lokacije, proizvoda, kupaca i događaja.

Usredotočeni smo na stvaranje vrhunske usluge za klijente

Google recenzija
Clutch recenzija
Glassdoor recenzija
Clutch web dizajn
Clutch SEO agencija
Clutch content usluge
SEmrush certificirani partner

Što je komercijalna fotografija?

Komercijalna fotografija ili poslovna fotografija ima ulogu fotografiranje za poslovnu upotrebu. Radi se o stvaranju slika koje pomažu u promicanju i prodaji proizvoda i usluga. 

Komercijalne fotografije se mogu prikazivati na web stranici, ​​u oglasima, brošurama, lecima, prodaji i jelovnicima. Trebale bi biti blisko usklađene s cjelokupnom strategijom brendiranja vašeg poduzeća za proizvod ili uslugu, obraćajući se izravno ciljanoj publici.

Naši komercijalni fotografi razumiju kako se stvari prodaju. Posjeduju vještine stvaranja fotografija koje potiču emocije i pozivaju na kupnju. 

Ova vrsta fotografije temelji se na stvaranju bogatog portfelja kohezivnih slika koje stvaraju dosljedan vizualni identitet, pomažući u demonstraciji temeljnih vrijednosti poduzeća.

Dobra komercijalna fotografija je moćan marketinški alat koji može pozitivno utjecati na svijest i prodaju.

Koje su prednosti komercijalne fotografije?

Komercijalna fotografija je ključna za zaokupljanje i privlačenje pozornosti vaše online publike. Profesionalno snimljene fotografije vašeg tima, lokacije i zadovoljnih klijenata pomažu vam izgraditi povjerenje na mreži.

Vrhunska fotografija proizvoda je ključan čimbenik u povećanju konverzije vaše e-trgovine (povećava vjerojatnost kupnje za 3 puta).

Naš tim profesionalnih fotografa ima dugogodišnje iskustvo u snimanju proizvoda koji bilježe jedinstvenu osobnost vaših klijenata, pokazuju angažman kupaca i ističu detalje proizvoda.

Budući da online ne možete osobno upoznati svakog potencijalnog klijenta, profesionalne komercijalne fotografije visoke razlučivosti apsolutno su bitne za ostavljanje pozitivnog prvog dojma.

Fotografija proizvoda

Fotografija proizvoda ključni je dio komercijalne fotografije. Može se koristiti na stranicama e-trgovine, u tiskanim katalozima i na kanalima društvenih medija. Oni su ključni pokretač angažmana i konverzije i ključ zadržavanja korisnika, kako online tako i offline.

Fotografija proizvoda pruža važne informacije potencijalnim kupcima, nadoknađujući nedostatak fizičke interakcije. Formalne izrezane fotografije prikazuju proizvode iz raznih kutova, ističući ključne značajke.

Pomažu kupcima da donesu informirane odluke o kupnji i povećavaju zadovoljstvo kupaca, udovoljavajući potrebama potrošača za snažnim vizualnim elementima. Drugi način na koji fotografija proizvoda može dovesti do komercijalnog uspjeha je stvaranje osjećaja želje.

Komercijalne fotografije životnog stila koje prikazuju proizvode i usluge koji se koriste u njihovom prirodnom okruženju daju potrošačima nešto čemu mogu težiti. Nadalje, kvaliteta i stil fotografije proizvoda mogu prenijeti duh robne marke, djelujući kao ambasadori tvrtke.

Fotografija proizvoda

Zašto su vam potrebne usluge komercijalnog fotografiranja?

U Marketingu za sve znamo da je uloga fotografije proizvoda ključna za marketing. Fotografije proizvoda informiraju i angažiraju vaše korisnike kroz niz marketinških kanala, na svim dodirnim točkama u procesu kupnje.

Fotografija proizvoda pomaže prodati vaše proizvode i vaš brend. Naposljetku, ima moć poboljšati ili stagnirati vaše poslovanje.

Komercijalnom fotografijom steknite konkurentsku prednost

Komercijalna fotografija izvrstan je način da se vaš brend istakne u odnosu na konkurenciju, što je ključno ako je vaše poslovanje na posebno prometnom tržištu.

Korištenje stock fotografija, kojima često nedostaje originalnosti ili emocija, može značiti da se borite da humanizirate svoj brend i izgradite dugotrajnu vezu sa svojom publikom.

Ključno je koristiti jedinstvene i originalne fotografije koje će odjekivati ​​vašim ciljnim tržištem i potaknuti angažman kupaca. To posljedično pomaže u podizanju svijesti o vašem poslovanju i onome što možete ponuditi, čime se vaš brend razlikuje od konkurenata.

Naši fotografi rado preuzimaju inicijativu i postavljaju kreativni smjer projekta, nudeći mnoštvo jedinstvenih i maštovitih ideja koje će vam pomoći da poboljšate svoj profil.

Komercijalna fotografija održava kontinuitet brenda

Drugi način na koji komercijalna fotografija može pomoći u podizanju svijesti o brendu jest pružanje kontinuiteta brenda.

Skup profesionalnih fotografija izrađenih u jedinstvenom stilu s dosljednim vizualima stvarno pomaže poduzeću ojačati svoj imidž. Ove se fotografije mogu koristiti na raznim platformama, na tiskanim i online materijalima, povezujući različite komunikacijske kanale zajedno i pružajući dosljednu poruku kupcima.

Zauzvrat, ovo osigurava da je vaše poslovanje vidljivo u vašoj djelatnosti i promiče pouzdanu - profesionalnu sliku vašeg poduzeća.

Ovaj kohezivni brend posebno je važan za poslovne lance koji posluju na brojnim lokacijama.

Komercijalna fotografija je bitan dio content marketinga

Svi smo čuli izreku: "slika vrijedi tisuću riječi". Ljudi su ustrojeni da obrađuju vizualne informacije bolje i brže, nego što obrađuju tekst.

Mnogo je vjerojatnije da ćemo bolje pamtiti sadržaj sa slikama nego onaj samo s riječima. Stoga se podrazumijeva da je skup privlačnih slika visoke kvalitete ključan za privlačenje i apsorbiranje potencijalnih kupaca.

Naši stručnjaci za content marketing to jako dobro znaju i pridaju ogromnu pažnju u kreiranju vizualnog i video sadržaja. Oni su neodvojiv dio naših usluga content marketing.

Komercijalna fotografija vašem brendu daje vizualne elemente koji su mu potrebni da bi se urezao u umove potrošača i da bi stvarno ostavio utjecaj, podižući svijest o brendu.

Fotografiranje događaja

Izgradnja povjerenja i vjerodostojnosti

Dobra komercijalna fotografija je koristan alat za razvoj vjerodostojne reputacije i izgradnju povjerenja vaše publike.

Rad s komercijalnim fotografom pokazuje vašu predanost profesionalnom izgledu i pomaže u prenošenju vrijednosti proizvoda ili usluga vašim ciljnim kupcima.

Nadalje, ulaganjem u skup profesionalnih komercijalnih fotografija za vašu web stranicu, reklamnu ili prodajnu literaturu, prikazujete svoje poduzeće kao pouzdano, na kojeg se možete osloniti da će pružiti učinkovitu uslugu.

Osim što gradi svijest o vašem brendu na tržištu i poboljšava imidž, komercijalna fotografija također može pomoći u povećanju prodaje pretvaranjem potencijalnih kupaca u lojalne kupce koji se vraćaju.

S druge strane, amaterske fotografije loše kvalitete mogu imati suprotan učinak na reputaciju tvrtke, narušavajući percepciju publike o vama i proizvodima ili uslugama koje nudite.

Fotografija proizvoda namijenjena mobilnoj publici

Trend je da sve više potrošača kupuje putem mobilnog uređaja. Mi smo generacija vezana za svoje pametne telefone i tablete, a kupovina nije iznimka. Stoga je ključno stvoriti iskustvo kupnje koje će privući vaše mobilne kupce.

Imate ograničeno vrijeme da privučete njihovu pažnju i maštu. Ovdje dobra fotografija proizvoda postaje toliko važna. Teško je privući pozornost pisanim sadržajem - slike vaših proizvoda trebaju govoriti.

Fotografija proizvoda od 360 stupnjeva izvrsno je kompatibilna s mobilnim platformama za kupnju. Prikažite kvalitetu i svestranost svojih proizvoda živopisnim, atraktivnim snimkama iz više kutova koje nude detaljan prikaz od 360 stupnjeva. To će pomoći uvjeriti posjetitelje da kliknu i saznaju više o vašim proizvodima.

Sve veća uporaba mobilnih uređaja također je naglasila potrebu za sadržajem koji se može lako vidjeti s manjeg zaslona. Svijetli i čitljivi vizualni prikazi proizvoda savršeni su za to.

Jeste li spremni izgraditi povjerenje  vaših potrošača?

Fotografije proizvoda vaši su ambasadori. Oni predstavljaju vaš brend u nizu marketinških kanala. Posebice dolaze do izražaja u dizajnu vaše web stranice

Kvalitetna fotografija proizvoda je ključni pokretač angažmana u e-trgovini i za konverzije. Ključne su za donošenje odluke o kupnji, a time i za vaš uspjeh.

Fotografija proizvoda - usklađena s najnovijim trendovima web dizajna

Vizualni sadržaj je nedvojbeno jedan od najvažnijih aspekata web dizajna, ali i marketinga općenito. Slike i video preuzimaju internet. Ovaj trend će se samo ubrzati. 

Ako korisnici bolje pamte vizuale i video prije teksta, onda je logično da fotografije vaših proizvoda moraju biti najviše kvalitete.

To je najučinkovitiji način da svojoj publici date informacije, da im ispričate priču o svojim proizvodima, brendu i vrijednostima, bez da ih bombardirate dugačkim odlomcima teksta.

Uz usklađivanje s najnovijim trendom web dizajna za vizualni sadržaj, fotografija proizvoda se može prilagoditi trenutnim trendovima fotografije i dizajna.

Komercijalna fotografija lokacije - nekretnine

Razmislite o izlogu agencije za nekretnine, kojim dominiraju fotografije. Fotografije ovdje rade kao ključni alat za stvaranje početnog interesa. Ne samo da trebaju privući potencijalne stanare i kupce svojom vizualnom privlačnošću, već moraju prikazati nekretnine na realan način.

Naši komercijalni fotografi imaji vještine i stručnost za postizanje ove delikatne ravnoteže. Oni znaju da gotove fotografije moraju biti upečatljive – spremne privući pozornost u roku od nekoliko sekundi. Međutim, važno je da daju točan prikaz prostora koji se fotografira.

Nema sumnje da komercijalna fotografija može biti iznimno moćan alat za poduzeća. Jaka komercijalna fotografija vam može pomoći predstaviti poslovanje na jasan, maštovit, dosljedan i profesionalan način.

Zašto je poslovni portret vrijedan marketinški alat?

Portreti profesionalnog osoblja vrlo su svestran i često podcijenjen marketinški alat. Pomažu u predstavljanju poslovanja na profesionalan način istovremeno pružajući osobni pečat.

Bez obzira na to jesu li postavljene na web stranicu ili u tiskani marketinški kolateral, poslovne fotografije omogućuju potrošačima da vide žive osobe - lica koja stoje iza tvrtke.

Pomažu u poticanju jačih veza s kupcima, što u konačnici olakšava pozitivne odnose za prodaju.

Zašto je važno fotografiranje hrane i pića?

Koliko vas je puta slatka fotografija hrane nagovorila da posjetite restoran ili odaberete određeno jelo s jelovnika? Komercijalna fotografija hrane i pića je izvrstan primjer kako dobro izvedene slike mogu pomoći u prodaji proizvoda ili usluge.

Trebali biste koristiti svoje fotografije kako biste ljudima pokazali sva jela koja vam nudi vaš jelovnik. Visokokvalitetni kulinarski snimci će natjerat publiku da žudi za još.

Osim toga skup profesionalnih, dosljedno stiliziranih, dobro osvijetljenih, realističnih fotografija hrane i pića će dočarati vaše poslovanje kao ugledno mjesto, sa strašću za izvrsnošću i posvećenošću detaljima.

Zašto je važna hotelska komercijalna fotografija?

Ako niste primijetili u hotelskom marketingu postoji trend gdje hoteli sve češće objavljuju u svojim društvenim medijima. Algoritmi društvenih medija to vole i ljudi vole vidjeti nove slike iz hotela. Zašto je važna hotelska komercijalna fotografija?

1. Nove fotografije podržavaju nove marketinške ideje

Predlažemo da imate kalendar sadržaja nekoliko mjeseci unaprijed, kako biste znali kada trebate hotelsko fotografiranje. Bilo da se radi o državnim praznicima, Božiću, Uskrsu, trenucima pohvale zaposlenika itd. 

2. Za vašu web stranicu

Hotelska web stranica se uvelike temelji na fotografiji. Važno je da slike na web stranici prate stil vašeg hotela.

Možemo analizirati vašu stranicu i dati prijedloge kakve fotografije trebate. Primjerice, određene fotografije soba možda nedostaju na stranicama soba ili mehanizma za rezervacije.

3. Za Google business profile

Google business profile vašeg hotela je važan jednako kao i web stranica. Ljudi ga koriste za gledanje fotografija eksterijera i interijera hotela. Često je to njihov prvi dojam. Izvrsna fotografija može utjecati na to hoće li kliknuti na vašu web stranicu ili ne.

Koje su prednosti hotelske fotografije?

Neke od prednosti hotelske fotogafije su:

  • Povećanje broja rezervacija: fotografije visoke kvalitete mogu privući više gostiju i dovesti do povećanja broja rezervacija vašeg hotela.
  • Snažniji identitet brenda: profesionalne fotografije mogu pomoći u uspostavljanju identiteta brenda hotela i izdvojiti ga od konkurencije.
  • Prikazuje jedinstvene značajke: komercijalna fotografija može prikazati jedinstvene značajke i pogodnosti hotela, kao što su bazen, spa ili restoran.
  • Dosljedan stil: hotelska fotografija može stvoriti dosljedan stil kroz vizualne marketinške materijale hotela.
  • Visokokvalitetni sadržaj: komecijalna fotografija vašem hotelu može pružiti visokokvalitetan sadržaj za njegovu web stranicu, društvene medije ili druge marketinške kanale.

Koje su naše usluge komercijalnog fotografiranja?

Komercijalno fotografiranje je bitno za različita poduzeća - od srednjih do puno manjih "start-up" poduzeća.

Bez obzira trebate li novu biblioteku fotografija vaše poslovne lokacije, ureda, tima i zadovoljnih kupaca ili imate važan korporativni događaj koji želite dokumentirati i podijeliti, naš interni profesionalni fotografski tim može uhvatiti važne trenutke i detalje.

Fotografiranje nekretnina za prodaju ili najam

Za komercijalno fotografiranje nekretnina za prodaju ili najam vam dostavljamo detaljne upute prije termina fotografiranja, kako bi adekvatno pripremili prostor. Nakon postprodukcije vam dostavljamo fotografije u više formata i veličina na temelju vaše web stranice i potreba bez dodatnih troškova.

Fotografiranje hrane i pića

Komercijalno fotografiranje hrane i pića za kuharice, pakiranje proizvoda, web stranice, kataloge, jelovnike itd. Nudimo pristupačnu cijenu u sklopu vašeg budžeta za poludnevno ili cjelodnevno fotografiranje hrane i pića. Naše profesionale usluge fotografiranja hrane i pića će učiniti da vaši recepti i proizvodi zablistaju.

Fotografiranje hotela

Nudimo niz hotelskih fotografskih usluga od snimanja otvaranja novog objekta do jednokratnog posjeta za snimanje renoviranog prostora. Radimo unutar vašeg proračuna, bilo da želite potpuno retuširane fotografije za oglašavanje, fotografije životnog stila snimljene s profesionalnim modelima ili slike za društvene mreže.

Fotografiranje apartmana

Komercijalno fotografiranje apartmana s posebnom pažnjom na interijer. Korisnici najviše pozornosti pridaju fotografijama smještaja prema kojoj procjenjuju ne samo kvalitetu smještaja, nego i čistoću, higijenu, ali i cjelokupnu profesionalnost i poslovnost iznajmljivača. Ulog u dobre fotografije apartmana je investicija koja ima visoku stopu povrata.

Fotografiranje poslovnih događaja i portreta

Imamo iskustvo u fotografiranju poslovnih događanja različite naravi i fotografiranja konferencijskih dvorana, pod različitim tipovima osvijetljenja. Poslovne portrete je moguće napraviti u vašem poslovnom ili privatnom okruženju. Fotografije se mogu napraviti u vama poznatom okruženju uz doradu pozadine kako bi se dodatno naglasio kontekst i uloga osobe u poslovanju.

Fotografiranje proizvoda

Fotografija proizvoda za vašu online trgovinu nije bilo koja fotografija. Slika koju koristite za oglašavanje vašeg proizvoda je najkritičniji dio content marketinga na vašoj stranici proizvoda i izravno utječe na prodaju. Snimamo profesionalne fotografije vaših proizvoda uz dodatnu pogodnost prilagodbe fotografija, kako bi odgovarale vašem brendiranju i estetskim preferencijama.

Spremni za rast vašeg poslovanja? Razgovarajte s nama

Hvala, ubrzo ćemo te povratno kontaktirati!

Koje vještine treba tražiti za angažiranje komercijalnog fotografa?

  • Fotografske tehnike
  • Uređivanje slika
  • Kompozicija i kadriranje
  • Pozornost na detalje
  • Komunikacija i suradnja
  • Kreativnost
  • Prilagodljivost i rješavanje problema
  • Poslovne i marketinške vještine
komercijalni fotograf

Koja je razlika između komercijalne fotografije i reklamne fotografije?

Iako postoji određeno preklapanje između komercijalne fotografije i reklamne fotografije, postoji suptilna razlika koju impliciraju ta dva pojma.

Komercijalna fotografija je više usmjerena na predstavljanje proizvoda u najboljem mogućem svjetlu.

Reklamna fotografija je više usmjerena na stvaranje emocionalne privlačnosti i "pričanje priče" o brendu.

Post produkcija

Količina vremena koju provedemo u Photoshopu i Lightroomu ovisi o izgledu kojeg želite i konačnom odredištu slika.

Komercijalne fotografije koje su namijenjene primjerice Instagramu možda neće zahtijevati toliko uređivanja, kao nešto što će ići u ispis. Ali definitivno konačni proizvod će biti "uglađen".

Koristimo zgodan alat za suradnju s klijentima u obliku galerije za provjeru klijenta.

Omogućuje nam dijeljenje privatnih galerija s vama gdje možete napraviti odabir i dati komentare prije nego što isporučimo konačne slike.

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

(385)989561530 

Kontaktirajte nas >


Pridruži se 600+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve