SEO optimizacija

Zašto su vam potrebne SEO usluge?

Je li vaša web stranica profitabilan poslovni alat s visokom stopom konverzije? Otkrijte kako naša SEO optimizacija vaše web stranice može dramatično promijeniti vaše rezultate.
 
Kombinirajući naše SEO strategije i strategije optimizacije pretvorbe, preobrazit ćemo vaše web mjesto, postižući rezultate i pružajući učinak koji premašuje vaša očekivanja.

Jeli vaša web stranica stoji na mjestu?

Vjerojatno ste puno uložili u izradu web stranice svoje tvrtke – novac, resurse, sate, kreativnost i više. Ipak, nakon svega vaša web stranica jednostavno ne daje željeni rezultat. Konverzije i stope angažmana su niske, potencijalni klijenti su presušili, a promet se značajno usporio.

Pretvorba web stranice u profitabilnu zahtijeva dugoročnu predanost evoluciji vaše web stranice u kombinaciji s našom dokazanom stručnošću.

Koristeći SEO optimizaciju za tražilice i strategije optimizacije pretvorbe, preobrazit ćemo vašu online prisutnost!

Koji su rezultati? Više kvalificiranog organskog prometa na web stranici, poboljšano korisničko iskustvo i što je najvažnije bolja stopa pretvorbe, koja je u skladu s vašim najvećim očekivanjima.

Pokretanje web stranice

SEO optimizacija olakšava rad vaše web stranice

SEO optimizacija iziskuje dosta rada i vremena. Rezultate možemo očekivati nakon nekoliko tjedana ili mjeseci, što je dugotrajan rad.

Nakon što vaša stranica započne s radom podaci započinju pritjecati. Iskoristite potencijal web stranice za privlačenje prometa i potencijalnih klijenata kako bi vam pomogla ispuniti poslovne ciljeve.

Koliko dugo bi zadržali zaposlenika koji se jednostavno pojavi u uredu svaki dan, ali ništa nije proizveo? Ako vaša web stranica nije optimizirana, to je kao da vas taj zaposlenik košta dosta novca, zauzima prostor i ne radi posao koji bi trebao.

Zaključak je da želite ostvariti više prihoda od svoje web stranice. Ali ono što mnogi ne razumiju jest da je kreiranje web stranice tek početak. Za postizanje održivih, profitabilnih dugoročnih rezultata potrebna je stalna predanost i provjerene strategije tima stručnjaka za SEO optimizaciju za tražilice.

Što je SEO i kako se dijeli?

SEO se bavi ispunjavanjem korisničkih potreba pretraživanja stvaranjem relevantnog, visokokvalitetnog sadržaja i pružanjem najbolje mogućeg korisničkog iskustva.

SEO dijelimo na dvije kategorije: "na stranici" i "izvan stranice".

SEO uključuje sljedeće:

  • istraživanje ključnih riječi;
  • izradu i optimizaciju contenta ili sadržaja;
  • tehničku optimizaciju i izgradnju poveznica

Provjerene usluge SEO optimizacije za tražilice

Pretraživanje je najmoćniji izvor prometa na vašoj web stranici. Dobra optimizacija web stranice privlači stalan tok kvalificiranih posjetitelja u rezultatima pretraživanja.

Zato je SEO optimizacija za tražilice na stranici toliko važna.

Što je SEO optimizacija?

Prvo ćemo se upoznati sa SEO značenjem i značenjem SEO optimizacije. Ne možete u potpunosti shvatiti vrijednost SEO optimizacije bez razumijevanja o čemu se radi. SEO (engl. search engine optimization) je skraćenica za optimizaciju pretraživača.

Radi se o praksi povećanja količine i kvalitete prometa na web stranici putem organskih rezultata pretraživanja. Zapravo, predstavljaju informaciju na temelju koje tražilice određuju rezultate pretraživanja.

Većina online iskustava započinje na tražilicama, što pretraživanje čini najčešće korištenim digitalnim alatom. Zbog toga je SEO toliko važan. Krajnji cilj SEO-a za poslovanje je u generiranju organskog prometa tražitelja koji klikaju do vaše web stranice sa stranice s rezultatima pretraživanja (SERP).

Google je najpoznatija stranica s rezultatima pretraživanja i zbog toga treba obratiti posebnu pozornost na Googleove algoritme koje se stalno razvijaju i koje imaju za cilj pružanje najboljeg iskustva za tražitelje.

SEO značenje

SEO i kako rade tražilice?

Kako biste razumjeli SEO za vaše poslovanje, korisno je znati kako rade internet tražilice, odnosno kako radi Google. Prije nego što se vaše web mjesto uopće može pojaviti u rezultatima pretraživanja, njegove stranice moraju biti ispravno postavljenje za pregledavanje, skeniranje i indeksiranje od strane Googleova pretraživača stranica ili Googlebota.

Svaka tražilica ima svoje računalne programe za indeksiranje weba i traženje novih ili ažuriranih stranica. Kako bi Google pronašao stranicu, stranica mora imati barem jednu vezu koja upućuje na nju. Pronađene stranice zatim pohranjuje u Google indeks, tj. ogromnu bazu podataka web stranica. Google analizira svaku stranicu i pokušava shvatiti o čemu se stranica radi.

Kada osoba upiše upit u traci za pretraživanje, bez obzira radi li se o svakodnevnim pretraživanjima ili procjenjujete organsku prisutnost vašeg poslovanja, tražilica zatim prolazi kroz stranice u svom indeksu, identificira one koje su najviše povezane s vašim upitom i rangira ih prema njihovoj relevantnosti.

Te se poveznice zatim poslužuju tražitelju na stranici s rezultatima. Konačni cilj svake tražilice je da tražitelji budu zadovoljni rezultatima koje pronađu na tražilicama.

Kako rade tražilice

Kako SEO radi?

Poznavanje osnovnih čimbenika za rad SEO-a može vam pomoći da bolje razumijete kako funkcionira SEO optimizacija i što je potrebno da optimizacija web stranice za rangiranje na Googleu bude uspješna.

Svaka ključna fraza je natjecanje, a svaka stranica je potencijalno konkurentna. Naš posao u Marketingu za sve je pomoći tražilicama da pronađu i indeksiraju vašu web stranicu i sve dodatne stranice koje želite, i osigurati relevantan sadržaj na web stranici.

Zašto? Budući da je Googleov posao broj 1 pokazati korisnicima relevantne rezultate.

Relevantnost je mnogo više od pukog prikazivanja stranica o psima, a ne o mačkama, kada netko traži "psi". Također, se radi o zadovoljavanju korisnikove namjere pretraživanja, tj. razloga zašto je upotrijebio određeni upit za pretraživanje.

Vrste pretraživanja s namjerom

SEO primjer

Ako osoba traži "najbolju hranu za pse" ne želi vidjeti članke o različitim vrstama prehrane za pse ili recepte za domaću hranu za pse. Oba bi bila tematski relevantna, ali ne ispunjavaju namjeru pretraživanja. Google zna, na temelju ponašanja milijuna drugih korisnika, da ako osoba traži "najbolju hranu za pse", gotovo sigurno želi kupiti hranu za pse.

Zato Google rangira ili stranice proizvoda ili recenzije najboljih proizvoda za pseću hranu (tj. namjera pretraživanja je ili transakcijska ili komercijalna).

SEO primjer

Kako osigurati da vaša stranica ispunjava namjeru iza upita za pretraživanje? 

Srećom, Google obavlja sav težak posao. Tako da, sve što trebate učiniti je pogledati rezultate pretraživanja i analizirati ono što vidite. Sljedeće uzimamo u obzir za stvaranje relevantnog sadržaja:

  • Tematska relevantnost: jedan od načina na koji Google određuje temu stranice je gledanje ključnih riječi koje se pojavljuju na stranici. Mi u Marketingu za sve brinemo da optimizacija web stranice za ključne riječi bude bez pretjerivanja;
  • Vrsta sadržaja: provjeravamo pruža li vaša stranica odgovarajuću vrstu sadržaja za upit tako da pogledamo koje su vrste rezultata rangirane za ključnu riječ (npr. odredišne stranice, stranice proizvoda, informativni postovi, recenzije itd.);
  • Svježina sadržaja: neke vrste tema, kao što su ažurirane vijesti ili recenzije proizvoda, zahtijevaju svježe, ažurirane informacije. Ako je upit za pretraživanje vremenski osjetljiv, osiguravamo da vaš sadržaj na stranici ostane ažuran;
  • Lokacija: Google može poslužiti različite rezultate ovisno o lokaciji tražitelja. Ako je to slučaj, prilagođavamo strategiju u skladu s tim (npr. ako vodite lokalnu tvrtku, slijedimo lokalne najbolje prakse za SEO).

Vrste rezultata pretraživanja?

  • Plaćeni rezultati: trenutni rezultati za koje morate platiti da bi bili u vrhu poretka putem oglašavanja s plaćanjem po kliku (PPC);
  • Organski rezultati: dugotrajni rezultati za koje morate "zaraditi" svoje rangiranje, putem SEO-a.

Zašto jednostavno ne platiti za pojavljivanje u odjeljku s oglasima i skratiti SEO "muke"? Odgovor je jednostavan. Većina ljudi jednostavno ignorira oglase i umjesto toga klika na organske rezultate.

SEO zahtijeva više vremena, truda i resursa. Fokusira se na “besplatan” organski promet. Ali nakon što se rangirate prema ciljanim ključnim riječima, možete dosegnuti više ljudi i generirati "pasivni" promet koji ne nestaje čim prestanete s plaćenim oglašavanjem.

Naravno, to ne znači da Google Ads (PPC oglašavanje) nije važan kanal digitalnog marketinga. Naša preporuka je zbog bolje učinkovitosti da se istodobno koristi SEO i PPC.

Rezultati pretrage plaćenog i organskog pretrazživanja

SEO je važan za rast prometa vašeg malog poduzeća

SEO može potaknuti rast i rezultate za bilo koju vrstu poslovanja. Imamo studije slučaja SEO-a i priče klijenata koji to dokazuju. SEO ima uspjeha i može pomoći u svim vrstama djelatnosti, uključujući: obrazovanje, modu, zdravstvo, proizvodnju, maloprodaju, ugostiteljstvo itd.

SEO je važan za poslovanje bilo da je vaša tvrtka mala, srednja ili velika; imate li fizičku trgovinu ili web shop. SEO se neprestano razvija i svaka tvrtka koja želi uspostaviti online prisutnost mora se usredotočiti na SEO na određenoj razini. 

Zašto SEO treba biti prioritet za vaše poslovanje?

Nije iznenađenje da su tražilice obično jedan od najvećih izvora prometa na web stranicama. Da bi iskoristili potencijal ovog izvora prometa morate se pojaviti u prvim rezultatima pretraživanja za svoje ciljane ključne riječi.

Korelacija je vrlo jednostavna - što ste viši u poretku, više će ljudi posjetiti vašu stranicu. Prva tri organska rezultata dobivaju više od 50% svih klikova (na poredak utječe ogroman broj čimbenika, kako bi odlučili gdje bi određena stranica trebala biti rangirana. Ne postoji odgovor sa 100% sigurnošću o funkcioniranju algoritama pretraživanja).

Optimizacija web stranice za tražilice igra ključnu ulogu u poboljšanju vaših pozicija u poretku. Bolje rangiranje znači više prometa. Više prometa znači nove kupce i veću svijest o robnoj marki. Drugim riječima, zanemarivanje SEO-a značilo bi zanemarivanje jednog od najvažnijih kanala generiranja prometa, odnosno potpuno prepuštanje tog prostora vašim konkurentima.

SEO optimizacija web stranice uzima u obzir korisnike i tražilice kako bi privukla organski promet. To čini pružanjem relevantnog sadržaja koji zadovoljava potrebe onih koji pretražuju. Zato je SEO optimizacija glavni prioritet tvrtkama koje se bave trgovinom na tražilicama.

Zašto je SEO toliko važan?

  • Pojavljivanje na vrhu poretka u tražilicama izgrađuje vjerodostojnost vašeg sadržaja;
  • Obavještava kupce o najboljim ponudama, novim proizvodima ili uslugama, i jedinstvenim pogodnostima koje nudite;
  • Daje kupcima u pravom trenutku rješenje prilikom njihova istraživanja;
  • Skraćuje ciklus njihove kupnje, što dovodi do povećanja prihoda i većeg povrata ulaganja.

S obzirom na važnost pretraživanja i utjecaj SEO-a na poslovanje, nije ni čudo da SEO optimizacija igra sve istaknutiju ulogu u digitalnom marketingu.

Istraživanje ključnih riječi je SEO temelj

Istraživanje ključnih riječi je proces kojim istražujemo popularne fraze za pretraživanje koje ljudi upisuju u tražilice. Zatim te fraze strateški uključujemo na našu web stranicu, kako bi se naš sadržaj pojavio više u SERP-ovima.

To se odnosi na istraživanje ključnih riječi koje nude najbolju priliku za dobro rangiranje za teme relevantne za vaše poslovanje. Naslov sadržaja bi trebao sadržavati ključnu riječ koju koristite u tekstu i ne bi smio sadržavati više od 70 znakova.

Bolji poredak općenito znači više organskog prometa na vašoj web stranici.

Najbolja ključna riječ je izraz koji:

  • ciljana publika često pretražuje;
  • relevantan je za temu našeg sadržaja.

Analiza ključnih riječi

Govori nam koliko puta se određena ključna riječ koristi unutar sadržaja. Omogućuje našem marketinškom timu da odredi prioritete i usredotoči se na korištenje fraza koje će dovesti do najboljih rezultata. 

Brojni su čimbenici koje treba uzeti u obzir, pri određivanju vrijednosti određene ključne riječi.

Ključne riječi su okosnica svake SEO strategije. One nam pomažu identificirati teme koje ciljna publika traži kako bi te teme mogli ciljati relevantnim sadržajem.

Započinjemo istraživanje ključnih riječi (za to koristimo napredni Semrush alat). Identificiramo ciljne ključne riječi i vrstu sadržaja koji vam je potreban da ispunite namjeru pretraživanja.

Pronalaženje pravih ključnih riječi samo je prvi korak. Također morate stvoriti sadržaj koji će biti rangiran za te ključne riječi.

Content marketing i SEO optimizacija dva su nezamjenjiva dijela SEO-a. 

Da biste bili visoko rangirani na Google-u, morate kreirati sadržaj koji je doslovno među 10 najboljih na određenu temu. Naslove morate napisati tako da su privlačni, zanimljivi i relevantni u odnosu na sadržaj stranice.

Postoji 10 organskih rezultata na prvoj stranici svakog SERP-a, a to je mjesto gdje želite biti. To je mjesto gdje vas mi dovodimo svojim SEO i Content marketing radom.

Istraživanje ključnih riječi

Ključni čimbenici koje razlikuju kvalitetan od osrednjeg sadržaja

  • Sveobuhvatnost: temeljito pokrivamo temu i odgovaramo na sva pitanja koja bi vaši posjetitelj mogli imati;
  • Jedinstvenost: vaš sadržaj treba pružiti dodatnu vrijednost, bilo da se radi o jedinstvenom pogledu, korisnim podacima, korisnim primjerima ili originalnim vizualima;
  • E-A-T signali: Google mnogo pažnje posvećuje stručnosti, autoritativnosti i pouzdanosti (engl. E-A-T). Zato pružamo točne i pouzdane informacije;
  • Čitljivost: sadržaj treba biti lagan za čitanje. To uključuje logično strukturiranje vašeg sadržaja, pisanje kratkih rečenica, izbjegavanje pasiva, dosljedan ton glasa itd.

Koju ulogu ima tehnički SEO?

Google preferira web stranice prilagođene korisniku. Tehnički SEO ovdje igra važnu ulogu. Osigurava pregledavanje i indeksiranje vaše web stranice.

SEO optimizacija također, osigurava da vaša web stranica zadovoljava standarde upotrebljivosti. To uključuje čimbenike poput:

  • Sigurnost web-mjesta: vaše web-mjesto treba ispunjavati standardne sigurnosne kriterije, poput posjedovanja SSL certifikata (koristeći HTTPS protokol umjesto HTTP-a);
  • Brzina stranice: Google brže stranice rangira više u rezultatima pretraživanja, jer pružaju bolje korisničko iskustvo;
  • Prilagođenost mobilnim uređajima: Google procjenjuje vaš sadržaj na temelju njegove izvedbe na mobilnom uređaju. To se naziva Mobile first indexing. SEO osigurava da korisnici mobilnih uređaja mogu jednostavno konzumirati vaš sadržaj;
  • Jednostavnost korištenja: trebali bi imati strukturu web stranice koju je lako pratiti i koja omogućuje posjetiteljima da brzo pronađu sve, i da se kreću kroz vašu stranicu bez ikakvih problema ili prepreka.

Što nam služi audit web mjesta?

Najbolji način za dobivanje općeg pregleda upotrebljivosti web stranice je provođenje potpunog audita ili revizije web stranice.

U reviziji vašeg web-mjesta pronalazimo nekoliko izvješća koja se fokusiraju na različite aspekte izvedbe vašeg web-mjesta. Koristeći napredni alat možemo provjeriti problema s kojima se susreće vaše web mjesto i dati preporuke kako ih riješiti.

Tražilice koriste nekoliko signala izvan stranice kako bi utvrdile može li se vašoj web stranici vjerovati. Jedan od najjačih signala i čimbenika rangiranja općenito su povratne veze, odnosno veze s drugih web stranica koje upućuju na vašu web stranicu.

Audit web mjesta

Što su povratne veze ili backlinkovi?

Povratne veze funkcioniraju kao glasovi povjerenja tražilicama. Općenito, što više visokokvalitetnih veza vaša stranica dobije, to vaša stranica ima veći autoritet u očima Googlea, što može dovesti do viših pozicija.

Zato je izgradnja poveznica praksa dobivanja povratnih poveznica na vašu stranicu važan dio SEO-a. Strategije izgradnje poveznica su:

  • Stvaranje sadržaja koji se mogu povezati: stvaranje sadržaja koji pruža veliku vrijednost i prirodno privlači poveznice (npr. izvorne studije, interaktivne stranice, besplatni alati);
  • Gostujuće objavljivanje: pisanje objava za druge web stranice kako bi se povezale natrag na vaše web mjesto;
  • Izgradnja pokvarenih veza: pronalaženje poveznica koje više ne rade na drugim web stranicama i predlaganje poveznica na vaše stranice kao zamjena.

Prilikom izgradnje poveznica se usredotočujemo na kvalitet (ne na kvantitet). Jedna povratna poveznica sa stranice s visokim autoritetom će vam dovesti više autoriteta od 100 povratnih veza s nerelevantnih stranica niske kvalitete.

Koja je uloga autoriteta web mjesta?

Iako Google rangira stranice, a ne web stranice (što znači da procjenjuje autoritet na razini stranice), ukupni broj povratnih veza na vašu web stranicu još uvijek može utjecati na rangiranje određene stranice.

Želite što više veza. Ali te veze moraju biti s relevantnih, kvalitetnih stranica povezanih s temom vaše web-lokacije. Kako? Putem internog povezivanja (povezivanje s jedne stranice vaše web stranice na drugu), možete prenijeti autoritet između svojih stranica na isti način na koji prelazi s vanjskih stranica na vašu web stranicu.

To imamo na umu kada stvaramo interne veze i brinemo da vaše najvažnije stranice imaju dovoljno internih poveznica koje upućuju na njih.

Pronalazimo prilike za povratne veze pregledavajući povratne veze vaših konkurenata. Zatim doslovno kreiramo povrate veze koje imaju vaši konkurenti konkurenata i repliciramo ih za vašu stranicu.

Autoritet poveznica

Optimizacija stope konverzije

SEO dovodi posjetitelje na vašu web stranicu. Kad stignu tamo, moraju poduzeti neku radnju. Svaka napuštena košarica za kupnju, svaka poveznica na koju se ne klikne, svaki obrazac koji ostane neispunjen je izgubljena prilika.

Kako izvući najveću vrijednost od svakog posjetitelja? Dopustite nam da vam osiguramo, da optimizacija web stranice bude za konverzije. Da je, optimizacija stope konverzije u korelaciji sa SEO-om.

Jednako su važni. Naši stručnjaci gledaju sve, od dizajna i izgleda web stranice, do teksta i tona vaših zaglavlja i poziva na radnju.

Optimizacija web stranice nije samo dobivanje prometa. Uspjeh vaše web-lokacije dolazi od toga da se posjetitelji pretvore u potencijalne kupce, pretplatnike, kupce ili bilo što drugo što je u skladu s vašim poslovnim ciljevima.

Koje su naše SEO usluge?

Kada mi izrađujemo i dizajniramo web stranicu nema kašnjenja, nema neučinkovite komunikacije, štedimo vam vrijeme i glavobolju.

Kada radimo SEO optimizaciju vaše web stranice, nema trenja između vašeg plana optimizacije i akcije, nema odgode, nema provjere da se vidi što je moguće, nema "naprijed-natrag".

SEO pisanje i uređivanje sadržaja

Kreiramo relevantan, autoritativan, kvalitetan i vjerodostojan sadržaj koji je glavni pokretač rangiranja na tražilicama. Kvalitetan sadržaj kreiran za vašeg namjeravanog korisnika povećava promet web stranice, što poboljšava autoritet i relevantnost vaše web stranice. 

Tehnički SEO audit i popravci

Koristeći napredne alate provjeravamo vašu web stranicu zbog mogućih tehničkih problema, koje uključuju neispravne veze, lance preusmjeravanja i petlje, te duplicirani sadržaj. Rješavamo tehničke SEO probleme zato što bi mogli zbuniti botove tražilice i stvoriti probleme za indeksiranje.

Lokalna SEO podrška

Svako poduzeće koje ima fizičku lokaciju ili opslužuje geografsko područje, može imati koristi od lokalnog SEO-a. Naši uobičajeni lokalni SEO zadaci uključuju: optimiziranje poslovnog profila vašeg poduzeća na Google-u, pronalaženje lokalnih ključnih riječi, stvaranje lokalno relevantnog sadržaja.

Istraživanje ključnih riječi

Identificiramo i ciljamo određenu temu s ključnim frazama, za svaku stranicu s vjerodostojnim sadržajem na vašoj web stranici. Postavljamo ključne riječi u URL stranice, naslov i podnaslov stranice, te u sadržaj. Brinemo o čitljivost i upotrebljivost koje još uvijek imaju prednost nad optimizacijom za tražilice.

Istraživanje konkurencije

Konkurentska analiza može pomoći da saznate detalje o tome kako vaša konkurencija radi i identificirate potencijalne prilike u kojima ih možete nadmašiti. Omogućava vam da ostanete u tijeku s trendovima i osigurate da vaš proizvod dosljedno ispunjava standarde u djelatnosti. Pruža vam mjerilo prema kojem možete mjeriti rast.

SEO partnerska agencija

Koristeći napredni alat stvaramo sadržaj visoke kvalitete i nudimo dodanu vrijednost klijentima. Svojim radom dokazujemo da sadržaj s promišljeno uklopljenim ključnih riječima donosi uspjeh.

Istraživanje specifično za djelatnost pomaže vašoj tvrtki razumjeti potrebe kupaca, olakšavajući odgovore na pitanja tražitelja ili stvaranje sadržaja koji se izdvaja od konkurencije.

Mnogi primjeri uspješnih web-mjesta koristeći SEO rješavaju probleme koji su specifični za njihovu publiku. Drugi koriste uvide u ponašanje korisnika kako bi spojili informativni sadržaj s alatom koji omogućuje posjetiteljima da djeluju prema onome što im je potrebno.

Vaše poslovanje je jedinstveno zbog čega prilagođavamo SEO strategiju kako bi zadovoljila specifične potrebe svake tvrtke.

Osiguravamo da su vaše web mjesto i sadržaj usklađeni s vašim brendom i cjelokupnom strategijom digitalnog marketinga. Naši SEO stručnjaci imaju prilagođeni pristup za svakog klijenta.

Možete biti sigurni da je vaša web stranica optimizirana za maksimalnu vidljivost i angažman.

SEO partnerska agencija

Što očekivati od našeg SEO?

  • Viši rang u pretraživanju i više kvalificiranih posjetitelja kroz poboljšani sadržaj i relevantnost;
  • Veći postotak klikanja kroz uvjerljivije pozive na radnju;
  • Bolja analiza i izvješćivanje jasno prikazano i jednostavno objašnjeno vama i vašim dionicima;
  • Veće stope pretvorbe i više potencijalnih kupaca kroz razmjenu poruka, povjerenje i iskustvo posjetitelja bez problema;
  • Pročišćena strategija sadržaja s revizijom postojećeg sadržaja, svaka blog objava i sav content marketing zadovoljavaju potrebe posjetitelja vaše web stranice, na društvenim mrežama, na odredišnim stranicama Google oglasa.

Mogu li sam napraviti SEO?

Ako ste se ikada pitali možete li raditi SEO bez pomoći stručnjaka ili agencije, odgovor je definitivno da.

U digitalnom marketingu nema mjesta za riječ ne može. Sve što trebate je volja za učenjem novih stvari i web stranica na kojoj možete primijeniti svoje znanje.

Kako mogu početi učiti SEO? Upisom u neke od naših SEO edukacija.

Spreman za početak? Razgovaraj s Ivom

Hvala, ubrzo ćemo te povratno kontaktirati!

Marketing za sve

Agencija za digitalni marketing s punom uslugom za mala i srednja poduzeća!

Adresa: Dinka Šimunovića 2, Split

Kontakt: 098 9561 530

info@marketingzasve.hr

Pridruži se više od 600 osoba koji primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2024 Marketing za sve