Kad nam je došao red na redizajn web stranice za omiljenu pizzeriju s Murtera, bili smo uzbuđeni kao što je i pizza u pećnici!
Ovaj projekt bio je pravo zadovoljstvo, a rezultati su nadmašili sva očekivanja. Evo kako smo pomogli Bonum Murteru da zasja još sjajnije.
Web dizajn
Za Bonum Murter smo izradili potpuno novu, responzivnu web stranicu koja odražava toplinu i gostoljubivost njihovog restorana. Dizajn stranice je inspiriran tradicionalnim dalmatinskim bojama koje su prisutne i na njihovom jelovniku, stvarajući vizualni doživljaj koji će svakog posjetitelja dodatno ogladnjeti i uzbuđeno pripremiti za gastronomski užitak.
Web stranica je optimizirana za korisničko iskustvo s integriranim Google lokatorom restorana, preglednim popisom omiljenih pizza i tradicionalnih jela, te visokokvalitetnim slikama koje uvelike doprinose vizualnom dojmu.
Web optimizacija
Prije redizajna, Bonum Murter je imao poteškoća s privlačenjem turista koji su tražili autentičnu dalmatinsku hranu. Optimizirajući web stranicu za ključne riječi poput 'pizza Murter', 'restoran Murter' i 'morska hrana Murter', uspjeli smo povećati vidljivost pizzerije na Googleu i drugim tražilicama. Integracija Google My Business profila i navođenje na lokalnim direktorijima poput TripAdvisora omogućilo nam je da budemo prvi izbor za turiste koji traže restoran na Murteru.
Kroz društvene mreže smo dijelili privlačne fotografije jela i promovirali specijalne ponude, što je stvorilo buzz oko pizzerije. Email marketing nam je omogućio da održavamo kontakt s lokalnim stanovništvom i nagradimo lojalne klijente. Kombinacijom SEO-a i drugih marketinških aktivnosti, Bonum Murter je postao prepoznatljiv brend na Murteru i šire.
Brendiranje
Pružili smo sveobuhvatno brendiranje za Bonum Murter, uključujući dizajn novog logotipa koji sažima esenciju njihove strastvene posvećenosti pizzama i autentičnoj dalmatinskoj kuhinji.
Naš dizajnerski tim je također kreirao jelovnik koji ne samo da izgleda atraktivno, već i jasno komunicira raznovrsnu ponudu njihovih jela. Izradili smo promotivne flyere koji učinkovito prenose atmosferu i specijalitete restorana, osiguravajući da svaki marketinški materijal odražava kvalitetu i karakter Bonum Murtera.
Video Marketing
U sklopu marketinške strategije, producirali smo promo video koji oživljava sve što Bonum Murter nudi. Ovaj vizualno privlačan video prikazuje restoran, njegov ambijent i nevjerojatnu ponudu pizza, pružajući potencijalnim posjetiteljima pravi uvid u iskustvo koje ih čeka.
Video je ključan alat za promociju na društvenim mrežama i drugim kanalima, pomažući Bonum Murteru da privuče pažnju i inspirira ljude da posjete restoran.
Društvene Mreže
Pored web stranice, promo videa i brendiranja, otvorili smo profile na Instagramu i Facebooku kako bismo omogućili Bonum Murteru da poveća svoje online prisustvo. Također smo postavili stranicu za karijere kako bismo pomogli u privlačenju talentiranih zaposlenika i proširili njihov tim.
Korisničko Iskustvo
Jednostavnost upotrebe je ključna; s našim rješenjem, korisnici mogu lako pronaći svoju omiljenu pizzu i sve informacije koje im trebaju, bez potrebe za dubokim istraživanjem. Cjelokupan doživljaj upotrebe naše web stranice omogućuje im da se usmjere na ono što je najvažnije – uživanje u savršenoj pizzi i nezaboravnim trenucima.
Ponosni smo što smo imali priliku raditi s Bonum Murter i radujemo se daljnjem uspjehu njihovog restorana.
Primjer: Kako je video marketing pomogao Pizzeriji Barbara da privuče više gostiju? - Studija slučaja Pizzerije Barbara
Pizzeria Barbara, poznata po svojoj tradicionalnoj pizzi iz krušne peći na Murteru, željela je povećati svoju online prisutnost i privući više gostiju, posebice tijekom sezone. Zato su se obratili našoj agenciji za pomoć u kreiranju video marketinške strategije.
Proces planiranja
Naš tim je započeo s detaljnom analizom ciljane publike Pizzerije Barbara. Utvrdili smo da je ključno naglasiti autentičnost iskustva, kvalitetu sastojaka i toplu atmosferu restorana. Zatim smo razvili strategiju koja je uključivala snimanje kratkog videa koji će se koristiti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i web stranici. Cilj je bio povećati angažman pratitelja, doseg i svijest o brendu.
Akcija u krušnoj peći
Srce Pizzerije Barbara je njihova krušna peć. Znali smo da moramo uhvatiti taj autentični proces pripreme pizze. Koristili smo dinamične kadrove i snimke izbliza kako bismo gledateljima prenijeli miris i okus prave talijanske pizze. Fokus je bio na vještini pizzaiola i svježim sastojcima.
Snimanje atmosfere
Osim same hrane, željeli smo prikazati i ugodnu atmosferu restorana. Snimali smo interakcije gostiju, osmijehe, detalje interijera i eksterijera, stvarajući osjećaj topline i gostoprimstva. Snimke zadovoljne djevojčice koja uživa u pizzi bile su spontane i autentične, što je dodatno doprinijelo emotivnoj povezanosti s gledateljima.
Montaža i finalizacija
U montaži smo koristili dinamičnu glazbu koja odgovara atmosferi restorana. Pazili smo na ritam i tempo kako bismo zadržali pažnju gledatelja. Korekcija boja je naglasila tople tonove i svježinu hrane. Dodali smo i titlove za bolju pristupačnost.
Rezultati:
Nakon objave videa na društvenim mrežama, Pizzeria Barbara je zabilježila značajan porast angažmana:
- Povećanje broja pratitelja na Instagramu za 74% u 4 tjedana.
- Povećanje dosega objava za 756%.
- Povećanje broja posjeta web stranici za 19%.
- Zabilježen je i porast rezervacija stolova.
Zaključak:
Ova studija slučaja pokazuje snagu video marketinga u promociji restorana i stvaranju emotivne povezanosti s publikom. Želite li i Vi poboljšati svoju online prisutnost i privući više gostiju? Kontaktirajte nas i saznajte kako Vam možemo pomoći.