Marketing za sve

Portofolio: Pizzeria Barbara

Kad nam je došao red na redizajn web stranice za omiljenu pizzeriju s Murtera, bili smo uzbuđeni kao što je i pizza u pećnici!

Ovaj projekt bio je pravo zadovoljstvo, a rezultati su nadmašili sva očekivanja. Evo kako smo pomogli Bonum Murteru da zasja još sjajnije.

Web dizajn

Za Bonum Murter smo izradili potpuno novu, responzivnu web stranicu koja odražava toplinu i gostoljubivost njihovog restorana. Dizajn stranice je inspiriran tradicionalnim dalmatinskim bojama koje su prisutne i na njihovom jelovniku, stvarajući vizualni doživljaj koji će svakog posjetitelja dodatno ogladnjeti i uzbuđeno pripremiti za gastronomski užitak.

Web stranica je optimizirana za korisničko iskustvo s integriranim Google lokatorom restorana, preglednim popisom omiljenih pizza i tradicionalnih jela, te visokokvalitetnim slikama koje uvelike doprinose vizualnom dojmu.

Web optimizacija

Prije redizajna, Bonum Murter je imao poteškoća s privlačenjem turista koji su tražili autentičnu dalmatinsku hranu. Optimizirajući web stranicu za ključne riječi poput 'pizza Murter', 'restoran Murter' i 'morska hrana Murter', uspjeli smo povećati vidljivost pizzerije na Googleu i drugim tražilicama. Integracija Google My Business profila i navođenje na lokalnim direktorijima poput TripAdvisora omogućilo nam je da budemo prvi izbor za turiste koji traže restoran na Murteru.

Kroz društvene mreže smo dijelili privlačne fotografije jela i promovirali specijalne ponude, što je stvorilo buzz oko pizzerije. Email marketing nam je omogućio da održavamo kontakt s lokalnim stanovništvom i nagradimo lojalne klijente. Kombinacijom SEO-a i drugih marketinških aktivnosti, Bonum Murter je postao prepoznatljiv brend na Murteru i šire.

Brendiranje

Pružili smo sveobuhvatno brendiranje za Bonum Murter, uključujući dizajn novog logotipa koji sažima esenciju njihove strastvene posvećenosti pizzama i autentičnoj dalmatinskoj kuhinji.

Naš dizajnerski tim je također kreirao jelovnik koji ne samo da izgleda atraktivno, već i jasno komunicira raznovrsnu ponudu njihovih jela. Izradili smo promotivne flyere koji učinkovito prenose atmosferu i specijalitete restorana, osiguravajući da svaki marketinški materijal odražava kvalitetu i karakter Bonum Murtera.

Video Marketing

U sklopu marketinške strategije, producirali smo promo video koji oživljava sve što Bonum Murter nudi. Ovaj vizualno privlačan video prikazuje restoran, njegov ambijent i nevjerojatnu ponudu pizza, pružajući potencijalnim posjetiteljima pravi uvid u iskustvo koje ih čeka.

Video je ključan alat za promociju na društvenim mrežama i drugim kanalima, pomažući Bonum Murteru da privuče pažnju i inspirira ljude da posjete restoran.

Društvene Mreže

Pored web stranice, promo videa i brendiranja, otvorili smo profile na Instagramu i Facebooku kako bismo omogućili Bonum Murteru da poveća svoje online prisustvo. Također smo postavili stranicu za karijere kako bismo pomogli u privlačenju talentiranih zaposlenika i proširili njihov tim.

Korisničko Iskustvo

Jednostavnost upotrebe je ključna; s našim rješenjem, korisnici mogu lako pronaći svoju omiljenu pizzu i sve informacije koje im trebaju, bez potrebe za dubokim istraživanjem. Cjelokupan doživljaj upotrebe naše web stranice omogućuje im da se usmjere na ono što je najvažnije – uživanje u savršenoj pizzi i nezaboravnim trenucima.

Ponosni smo što smo imali priliku raditi s Bonum Murter i radujemo se daljnjem uspjehu njihovog restorana.

Primjer: Kako je video marketing pomogao Pizzeriji Barbara da privuče više gostiju? -  Studija slučaja Pizzerije Barbara

Pizzeria Barbara, poznata po svojoj tradicionalnoj pizzi iz krušne peći na Murteru, željela je povećati svoju online prisutnost i privući više gostiju, posebice tijekom sezone. Zato su se obratili našoj agenciji za pomoć u kreiranju video marketinške strategije.

Proces planiranja

Naš tim je započeo s detaljnom analizom ciljane publike Pizzerije Barbara. Utvrdili smo da je ključno naglasiti autentičnost iskustva, kvalitetu sastojaka i toplu atmosferu restorana. Zatim smo razvili strategiju koja je uključivala snimanje kratkog videa koji će se koristiti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i web stranici. Cilj je bio povećati angažman pratitelja, doseg i svijest o brendu.

Akcija u krušnoj peći

Srce Pizzerije Barbara je njihova krušna peć. Znali smo da moramo uhvatiti taj autentični proces pripreme pizze. Koristili smo dinamične kadrove i snimke izbliza kako bismo gledateljima prenijeli miris i okus prave talijanske pizze. Fokus je bio na vještini pizzaiola i svježim sastojcima.

Snimanje atmosfere

Osim same hrane, željeli smo prikazati i ugodnu atmosferu restorana. Snimali smo interakcije gostiju, osmijehe, detalje interijera i eksterijera, stvarajući osjećaj topline i gostoprimstva. Snimke zadovoljne djevojčice koja uživa u pizzi bile su spontane i autentične, što je dodatno doprinijelo emotivnoj povezanosti s gledateljima.

Montaža i finalizacija

U montaži smo koristili dinamičnu glazbu koja odgovara atmosferi restorana. Pazili smo na ritam i tempo kako bismo zadržali pažnju gledatelja. Korekcija boja je naglasila tople tonove i svježinu hrane. Dodali smo i titlove za bolju pristupačnost.

Rezultati:

Nakon objave videa na društvenim mrežama, Pizzeria Barbara je zabilježila značajan porast angažmana:

    • Povećanje broja pratitelja na Instagramu za 74% u 4 tjedana.
    • Povećanje dosega objava za 756%.
    • Povećanje broja posjeta web stranici za 19%.
    • Zabilježen je i porast rezervacija stolova. 

Zaključak:

Ova studija slučaja pokazuje snagu video marketinga u promociji restorana i stvaranju emotivne povezanosti s publikom. Želite li i Vi poboljšati svoju online prisutnost i privući više gostiju? Kontaktirajte nas i saznajte kako Vam možemo pomoći.

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

(385)989561530 

Kontaktirajte nas >

 

Pridruži se 1.000+ osoba koje primaju besplatne digitalni marketing savjete svaki drugi tjedan

Hvala, uskoroćemo vas kontaktirati!

Prijavom prihvaćate našu Politiku privatnosti.

© 2025 Marketing za sve